وی با بیان این که سابقه حضور این شرکت ایتالیایی در ایران و عرضه محصولات به پیش از پیروزی انقلاب اسلامی باز می گردد، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ارتباط ما با مشتریانمان قطع شد اما از سال 1989 میلادی دوباره روابطمان را از سر گرفتیم.
بوناتو درباره نمایشگاه ایران پلاست گفت: من از سال 1998 میلادی سالهاست که در انواع نمایشگاه های صنعتی شرکت کرده ام، معرفی محصولات شرکت بائوزانو برای نخستین بار در بازار ایران بوسیله من انجام شد و ما همواره از حضور در این نمایشگاه استقبال کرده ایم.
وی افزود: چنانچه بخواهم صادق باشم، شرایط برگزاری تا حدود زیادی شبیه نمایشگاههای اروپاییست، البته نکته ای که باید مورد توجه قرار گیرد، جذب بازدید کننده خارجی است من در این نمایشگاه منتظر بازدیدکنندگان خارجی بودم اما تعداد آنها اندک بود، در حالی که انتظار می رفت حداقل از کشورهای همسایه بازدید کننده و شرکت کننده بیشتری می آمد.
مدیر صادرات شرکت بائوزانو گفت: برای مثال من در نمایشگاه مشابه ای در استانبول شرکت کردم که بسیاری از بازدید کندگان از خارج از ترکیه آمده بودند اما در این جا بیشتر بازدید کنندگان ایرانی هستند، هر چند که ما از مشتریان ایرانی استقبال می کنیم اما حضور بازدیدکنندگان خارجی به افزایش شهرت و اعتبار این نمایشگاه کمک می کند.
وی تصریح کرد: معتقدم در صنعت پلاستیک هر اندازه نمایشگاه های بین المللی برگزار و کالاهای با کیفیت تری ارائه شود، این صنعت رشد خواهد کرد، انتظار من این است که که محصولاتی با کیفیت جهانی در ایران پلاست ارائه شود، شرکت ما به عنوان یک تولید کننده به دنبال فروش محصولات خود است و هر چه رقابت بیشتر باشد برای من هم بهتر خواهد بود
وی با متصور شدن آینده ای روشنی برای صنعت پلاستیک در ایران، گفت: به نظر من ایران پلاست برای این که بتواند به شرکت کنندگان خارجی خدمات بهتری ارائه دهد باید از میزان بروکراسی های اداری و مشکلات گمرکی تا شرکت کنندگان بتواند بدون مشکل تجهیزات خود را برای نمایش بیاورند و خارج کنند.
نظر شما