تغییر رویکرد حراست صنعت نفت از حفاظت فیزیکی به الکترونیک

مدیرعامل شرکت‌ ملی مناطق ‌نفتخیز جنوب در پیامی به گردهمایی روسای حراستهای تابعه شرکت نفت با اشاره به تغییر رویکرد حراست صنعت نفت از حفاظت فیزیکی به الکترونیک، گفت: حراستها در ارتقا، کارآمدی، اثرگذاری، پویایی و سالم‌سازی سازمانها نقش‌آفرین هستند.

به گزارش شانا، به نقل‌ از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، حمید بورد، روز سه شنبه (8 مهرماه) در پیامی به مناسبت برگزاری سومین گردهمایی روسای حراست شرکتهای تابعه شرکت ملی نفت ایران که در اهواز آغاز بکار کرد، اظهارکرد: حراستها به جهت حفظ امنیت و رسالت خطیری که در سازمان بر عهده دارند از جایگاهی ویژه برخوردارند و به این منظور توجه ویژه به صیانت و توسعه نیروی انسانی، ارتقای ساختار سازمانی، حفظ شأن و کرامت انسانها و آموزشهای تخصصی کارکنان حراست امری ضروری است.

وی در این پیام با اشاره به تغییر رویکرد حراست صنعت نفت از حفاظت فیزیکی به حفاظت الکترونیک و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: در این رویکرد، بکارگیری فناوریهای جدید و استفاده از نوآوریها مورد توجه ویژه قرار گرفته و آمادگی مقابله با تهدیدات نوین نیز افزایش یافته است.

بورد افزود: در راستای استراتژی جدید حراست صنعت نفت، ‌در مناطق ‌نفتخیز جنوب نیز پروژه‌های حفاظت الکترونیک در سطح اماکن و تأسیسات نفت ‌و ‌گاز طراحی و پیاده‌سازی شده و در خصوص حفاظت فناوری اطلاعات و ارتباطات و گرایش به مکانیزاسیون اداری نیز رویکردی هوشمندانه و مؤثر اتخاذ شده است که با جدیت پیگیری می‌شود.

مدیرعامل شرکت‌ ملی ‌مناطق ‌نفتخیز جنوب در پایان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از رشادتهای رزمندگان اسلام گفت: مجموعه شرکت ملی نفت‌ ایران در طول 35 سال گذشته به همت همین رزمندگان و متخصصان ثابت کرده است که نه تنها از سختی‌‌ها و تحریمها ترسی ندارد بلکه قادر است به واسطه این چالشها فرصتهای طلایی بیافریند به ‌گونه‌ای که نقش خطیر صنعت نفت در دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

سومین گردهمایی سراسری رؤسای حراست‌های تابعه شرکت ملی‌ نفت ‌ایران که روز سه شنبه (8 مهرماه) به میزبانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در اهواز برگزار شد، امروز به کار خود پایان داد.

کد خبر 226074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =