پروژه حفاظت الکترونیک مجموعه صنعتی شماره 2 اهواز راه اندازی شد

پروژه حفاظت الکترونیک مجموعه صنعتی شماره 2 اهواز در حاشیه برگزاری سومین گردهمایی روسای حراست شرکتهای تابعه شرکت ملی نفت ایران افتتاح شد.

به گزارش شانا، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از افتتاح پروژه حفاظت الکترونیک مجموعه صنعتی شماره 2 اهواز با حضور معاون سازمان حراست و رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران خبر داد و اعلام کرد: با راه‌اندازی این پروژه، سه واحد بهره‌برداری، نمکزدایی و تقویت فشار گاز مجموعه صنعتی شماره 2 شرکت نفت و گاز کارون به سیستمهای نوین و مکانیزه حفاظتی مجهز شدند که نقش بسیار مهمی در ارتقای امنیت و حفاظت این مجموعه‌ها دارد.

بر پایه این گزارش، برای اجرای این پروژه که از سوی معاونت طرحهای نفت و گاز مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب اجرا شد، 9 میلیارد ریال هزینه شده است.

پیش از این نیز کارخانه‌های مجموعه صنعتی شماره 5 و آب‌تیمور در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون به سامانه‌های حفاظت الکترونیک مجهز شده بودند.

گفتنی است در نخستین روز برپایی سومین نشست رؤسای حراست شرکتهای تابعه که روز گذشته (سه شنبه، 8 مهرماه) به میزبانی مناطق نفتخیز جنوب در اهواز برگزار شد، پروژه حفاظت الکترونیک مجموعه صنعتی شماره 2 شرکت نفت و گاز کارون با حضور فرهاد داراخانی، معاون سازمان حراست و رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران، محسن دهانزاده، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون و چم کوری، رئیس حراست مناطق نفتخیز جنوب و جمعی از مدیران ستادی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.


کد خبر 226075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =