آغاز طرح رتبه بندی جایگاههای سوخت در منطقه کردستان

طرح درجه بندی مجاری عرضه سوخت ویژه نیمه دوم امسال از هفته آینده در منطقه کردستان آغاز می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان با تاکید بر اهمیت بازدیدهای فنی جایگاههای سوخت و ارتقا آنها برای ارائه هرچه بهتر خدمات سوخت رسانی به خبرنگار شانا، گفت: بر اساس آخرین بازدید از جایگاههای سوخت متطقه کردستان که در نیمه نخست امسال انجام شد، 45 درصد آنها رتبه ممتاز و درجه یک را به خود اختصاص دادند.

فریدون یاسمی گفت: در منطقه کردستان 61  باب جایگاه عرضه سوخت (بنزین و نفت گاز) فعال است که انتظار می رود با ارزیابی و رتبه بندی آنها در نیمه دوم امسال، درصد بیشتری از جایگاههای این منطقه حایز کسب درجه ممتاز و یک شوند.

وی اظهار کرد: در بازدید و ارزیابی جایگاههای سوخت منطقه کردستان،نمایندگانی از واحدهای روابط عمومی، اچ اس یی،مهندسی،سامانه هوشمند رئیس ناحیه، همچنین نماینده بهینه سازی مجاری و نماینده جایگاه داران حضور دارند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان تصریح کرد: فهرست کنترلی (چک لیست) از موارد مهم در رتبه بندی مجاری عرضه  سوخت در اخیتار جایگاه داران قرار داده شده است که براساس آن ارزیابیها برای رتبه بندی انجام می شود.

به گفته یاسمی، رعایت اصول ایمنی (اچ اس یی) بهره مندی از نماز خانه، سلامت فنی تجهیزات، محوطه سازی، زیباسازی، برخورد مناسب کارکنان جایگاه با مراجعان و تبلیغات محیطی با محتوای مدیریت مصرف سوخت از جمله مواردی هستند که در ارزیابی و رتبه بندی مورد توجه قرار می گیرد.


کد خبر 227166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =