بزرگترین رویداد علمی صنعت برق رقم می خورد

بیست و نهمین دوره کنفرانس بین المللی برق از پنجم لغایت هفتم آبان ماه امسال با حضور مدیران ارشد وزارت نیرو و توانیر برگزار می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از توانیر، پرویز غیاث الدین، رئیس کمیته اجرایی بیست و نهمین کنفرانس بین المللی برق گفت: در این کنفرانس 367 مقاله پذیرفته شده از بین 1400 مقاله ارسال شده، ارائه می‌شود.

غیاث‌الدین افزود: در سال جاری مجموع تعداد مقاله‌ها نسبت به دوره‌های قبل تفاوتی نداشته است اما در برخی حوزه‌ها، میزان مقاله‌های ارسال شده، افزایش یافت.

وی ادامه داد: مراسم افتتاحیه این رویداد بین المللی و علمی صنعت برق، روش دوشنبه، 5 آبان ماه با حضور چیت چیان، وزیر نیرو و سایر مدیران ارشد وزارت نیرو و صنعت برق در پژوهشگاه نیرو برگزار می شود.

رئیس کمیته اجرایی بیست و نهمین کنفرانس بین المللی برق  فراهم کردن بستر مناسب برای کنکاش، تبادل افکار و اندیشه‌های محققان، استادان، مدیران، کارشناسان و خبرگان علمی و صنعتی، ارائه دستاوردهای اندیشمندان و صاحب‌نظران صنعت برق به جامعه علمی و صنعتی، فراهم کردن امکانات و شرایط لازم برای شناخت اصولی و گسترده متقابل صنعت و دانشگاه و بسترسازی برای استفاده از اصول مدیریت فناوری در توسعه صنعت برق کشور را از جمله اهداف برگزاری این کنفرانس عنوان کرد.

غیاث الدین افزود: در عین حال معرفی تولیدکنندگان داخلی تجهیزات صنعت برق به شرکت کنندگان و متخصصین، ایجاد رقابت سالم و سازنده برای نیل به کیفیت مورد نظر با استفاده از برپایی نمایشگاه تخصصی در کنار کنفرانس، معرفی نقش پژوهش و تحقیق در پیشرفت صنعت، ایجاد علاقه در شرکتها، سازمانها و واحدهای مختلف صنعت برق به امر پژوهش و معرفی متخصصین و صاحبنظران این صنعت به مسئولان، مدیران و سیاست‌گذاران از دیگر اهداف برپایی این کنفرانس بزرگ بین‌المللی به شمار می‌رود.

 

کد خبر 227169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =