بیش از 75 درصد گاز کشور از استان فارس می‌گذرد

مدیرعامل نمایشگاه دائمی و بین‌الملی شیراز با بیان این‌که بیش از 75 درصد گاز کشور از این استان می گذرد، گفت: گامهای بلندی در باره این صنعت در استان فارس برداشته شده است.

به گزارش خبرنگار شانا، عبدالله اسکندری با اشاره به اهمیت صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در کشور افزود: کارهای خوبی در خصوص این صنعت مهم در استان فارس  انجام شده است که از جمله می‌توان به راه‌اندازی دانشکده نفت در شیراز اشاره کرد.

وی با بیان این که این نمایشگاه در راستای معرفی دستاوردهای متخصصین مرتبط برگزارشده است، اظهارکرد: برای این نمایشگاه بیش از 95 غرفه در فضایی بیش از 6 هزار متر مربع مسقف تعریف شده است.

اسکندری تصریح کرد: از نکات قابل توجه این نمایشگاه حضور اولین تولیدکننده ورقهای عریض فولادی و عملیات حرارتی در خاورمیانه، ساخت و بازسازی دکلهای حفاری و دستگاههای جوش الکتروفیژن به همراه برگزاری کارگاههای آموزشی مرتبط است.

وی در خصوص زمان برگزاری کارگاههای آموزشی در حاشیه این نمایشگاه گفت: کارگاههای آموزشی MBA  ، HSE ، ISO و اصول مذاکرات تجاری و مدیریت ارتباط با مشتری در تاریخهای 29 و 30 مهرماه در محل برگزاری نمایشگاه از ساعت 14 الی 16 زیرنظر اساتید برجسته حوزه نفت و گاز برگزار خواهد شد. 

به گزارش شانا، نهمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و بهداشت محیط زیست در صنعت نفت کشور عصردیروز (یکشنبه،27 مهرماه ) با حضورمدیر عامل شرکت ملی نفت ایران، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل وزارت نفت و استاندار فارس در محل دائمی نمایشگاه دائمی و بین المللی شیراز آغاز به کار کرد.

 

کد خبر 227181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =