ضرورت تدوین نقشه راه فرهنگی منطقه ویژه انرژی پارس

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با مهم دانستن تنظیم و تدوین نقشه راه فرهنگی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: هدفمند کردن برنامه های فرهنگی بر اساس اسناد بالادستی وزارت نفت در این حوزه و متناسب با تنوع فرهنگی منطقه ضروری است.

به گزارش شانا، مهدی یوسفی در جلسه شورای فرهنگی این سازمان با بیان این که فرهنگ از مقوله های مهم و مورد توجه در تمامی عرصه های سیاستگزاری است،  گفت: همزیستی برادرانه و تنوع قومیتها و فرهنگ های مختلف در ایران اسلامی یک فرصت و افتخار است که می توان با استفاده از ظرفیت های موجود مسیر تعالی فرهنگی کشور را هموار کرد.

وی با بیان این که منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس میزبان خیل عظیم جمعیت متخصص کشور از فرهنگها و قومیتهای مختلف است، افزود: هدفمند کردن فعالیتهای فرهنگی متناسب با شرایط این منطقه می تواند نقش بسزایی در همگرایی و هم افزایی در منطقه باشد که در نهایت همگان از نتایج آن منتفع خواهند شد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به این که حوزه فرهنگ از مهمترین اهداف و برنامه ریزی های دشمن در جنگ نرم بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: فعالیتهای فرهنگی هدفمند و برنامه ریزی شده  نیازمند یک نقشه راه جامع فرهنگی است که باید در این زمینه اقدامات مهم و اثر گذار در دستور کار قرار گیرد.

یوسفی به نقش هماهنگی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در امر فرهنگ در منطقه اشاره کرد و افزود: شورای فرهنگی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس مسئول سیاست گزاری و  برنامه ریزی فعالیتهای فرهنگی در حوزه تحت نفوذ است که تمامی این اقدامات بر اساس اسناد بالادستی فرهنگی و در قالب سیاستگزاریهای صنعت نفت و  آیین نامه شورای فرهنگی در جلسات این شورا به مرحله تصویب و اجرا خواهد رسید.

 

 

کد خبر 227237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =