آمادگی پخش منطقه ساری برای تامین فرآورده های نفتی زمستان

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری برای تامین فرآورده های نفتی مورد نیاز در زمستان امسال اعلام آمادگی کرد.

به گزارش شانا، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری در نخستین جلسه کارگروه استانی گفت: با توجه به تجربه های پیشین تامین و توزیع سوخت در فصول سرد سال به ویژه زمستان، این آمادگی وجود دارد که با هماهنگی بخشهای دیگر تامین کننده انرژی (شرکت گاز، توانیر) فرآورده های نفتی موردنیاز مردم نیز به نحوی مطلوب تامین شود.

حسینعلی طالبی تامین سوخت نیروگاه شهید سلیمی نکا را بعنوان بزرگترین نیروگاه کشور و تخلیه سوخت در آن را از مهمترین وظایف مناطق تامین کننده سوخت برشمرد.

وی بر بررسی آماری آن دسته از واحدهای صنفی و صنعتی که تاکنون دو گانه سوز نشده اند، تاکید و تصریح کرد: استفاده از سوخت دوم این امکان را ایجاد می کندکه در صورت افت احتمالی فشار گاز یا قطع آن بتوان از سوخت دیگر بهره گرفت، از اینرو توصیه می شود این مهم با اولویت بیشتری توسط واحدهای صنعتی پیگیری شود.

مدیر شرکت پخش منطقه ساری تصریح کرد: همه بخشهای ستادی و عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در این منطقه در کنار دیگر سازمانهای تامین کننده انرژی تلاش می کنند تا هیچ یک از مصرف کنندگان دغدغه ای برای تامین سوخت را در روزهای سرد پیش رو نداشته باشند.

کد خبر 227249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =