نسلهای جدید توپک هوشمند خطوط انتقال گاز داخلی سازی می شود

نسلهای جدید توپک هوشمند خطوط انتقال گاز با مصوبه هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران داخلی سازی می شود.

مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران درگفتگو با خبرنگار شانا اظهارکرد: دو نسل از توپکهای هوشمند که مورد نیاز شرکت انتقال گاز است با مصوبه هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران داخلی سازی می شود.

سعید پاک سرشت، با بیان این که تاکنون جلسه های متعددی در شورای پژوهش شرکت ملی گاز ایران در این زمینه برگزار شده است، افزود: در نهایت هیئت مدیره در این زمینه ورود کرد و قرار شد توپکهای TFI و ژئوکالیپر داخلی سازی شود.

وی خاطرنشان کرد: در این مصوبه، توپک MFL که پیشتر از سوی این شرکت ساخته شده نیز به روز رسانی می شود.

به گفته مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران، تا چند ماه آینده، وضوح تصویر (Resolution ) این توپک با هزینه مجری طرح افزایش می یابد.

وی با بیان این که هم اکنون قرارداد این پروژه ها تهیه شده و به محض دریافت مصوبه هیئت مدیره، امضا می شود، تصریح کرد: این قرارداد بصورت مشارکتی تعریف شده و بخشی از هزینه توسط شرکت ملی گاز ایران و بخشی نیز توسط مجری تامین می شود.

پاک سرشت تاکید کرد: براساس این قرارداد، سرمایه گذاری شرکت ملی گاز ایران در این پروژه، پس از رسیدن به نتیجه در قالب انجام خدمات عملیات توپکرانی به شرکت باز می گردد.

وی ادامه داد: در واقع ما یک بازار کار را به مجری واگذار کردیم و تسهیلاتی در اختیار آن قرار دادیم تا توان مالی مجری افزایش یابد.



کد خبر 227293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =