15 مدل شیر کنترل سوخت کوره پالایشگاه پارسیان داخلی سازی شد

15 مدل شیر کنترل سوخت کوره (UV) واحدهای عملیاتی شرکت پالایش گاز پارسیان با صرفه جویی یک میلیارد ریال، داخلی سازی شد.

رئیس کمیته خودکفایی پالایشگاه گاز پارسیان در گفتگو با خبرنگار شانا با بیان این که سازنده اصلی این شیرها کشورهای فرانسه و آمریکا هستند، اظهار کرد: این شیرها برای نخستین بار در کشور ساخته شده و امکان استفاده از آن در سایر مراکز صنعتی و پالایشگاهی نیز وجود دارد.

محمدرضا ایمانی افزود: با توجه به ایمنی بسیار بالا، این شیرها در تمام مراکز صنعتی استفاده می شود و بدلیل حجم بالای استفاده از آنها، 95 درصد این شیرها وارداتی است.

وی خاطرنشان کرد: برای اطمینان دهی به سایر مراکز صنعتی و پالایشگاهی از تولیدات داخلی، این پروژه در دستور کار این واحد قرار گرفت و در حال حاضر 45 شیر در 15 مدل در واحدهای عملیاتی پالایشگاه نصب شده است.

امضاء تفاهمنامه ساخت کارتهای الکترونیکی با پارک علم و فناوری

به گفته رئیس کمیته خودکفایی پالایشگاه گاز پارسیان، ایجاد مشکل در هرکدام از این شیرآلات باعث از سرویس خارج شدن کوره مربوط شده و در نم زدایی گاز مشکل ایجاد می شود.

ایمانی در ادامه این گفتگو با اشاره به امضاء تفاهمنامه با پارک علم و فناوری شیراز در زمینه ساخت کارتهای الکترونیکی مورد نیاز پالایشگاه، گفت: تاکنون 120 عدد کارت الکترونیکی و 5 «سنسور دور» و یک سری «سنسور RTD» ساخته شده است.

کد خبر 227299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =