ضریب امنیت خط لوله چهارم سراسری افزایش یافت

پروژه اتصال عایق خط لوله متصل پالایشگاه پارسیان به خط لوله چهارم سراسری توسط کارکنان منطقه ده عملیات انتقال گاز به اتمام رسید و ضریب امنیت این خط لوله افزایش یافت.

مدیر منطقه 10 عملیات انتقال گاز در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: پس از اجرای موفقیت آمیز عملیات پروژه تعویض پوشش خط لوله دوم سراسری، اجرای پروژه اتصال عایق خط لوله متصل شرکت پالایش گاز پارسیان به خط لوله چهارم سراسری که از جمله پروژه های اجرایی و تعریف شده امسال این منطقه بود، پس از انجام مراحل عملیاتی شامل تخلیه گاز، برشکاری، جوشکاری و رادیوگرافی با موفقیت به اتمام رسید.

حمید خدری با اشاره به این که با اجرای این عملیات حفاظت فنی خط لوله به شکل قابل قبولی افزایش یافته است، افزود: این پروژه با هدف جداسازی الکتریکی خط لوله متصل از شرکت پالایش گاز پارسیان انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با اجرای این پروژه، عملیاتهای دیگری از جمله رفع نشتی در کیلومتر 101 خط چهارم سراسری، اسلیوگذاری در کیلومتر 50 این خط لوله و تعویض و رفع نشتی شیرکیکرلانچر خط چهارم در کیلومتر 80 نیز به اتمام رسید.

وی با اهمیت برشمردن این عملیات از سرپرست و کارشناسان مرکز دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران، شرکت پالایش گاز پارسیان و تمام کارکنان منطقه که در اجرای موفقیت آمیز این پروژه نقش بسزایی داشته اند، تشکر کرد.

کد خبر 227347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =