۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸
  • کد خبر: 227348
خبر آتش سوزی در انبار نفت کن تکذیب شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تهران خبر منتشر شده در برخی سایتهای خبری مبنی بر «آتش سوزی در انبار نفت غرب تهران» را تکذیب کرد.

مرتضی عابدینی با رد خبر منتشر شده در برخی سایتهای خبری مبنی بر «آتش سوزی در انبار نفت غرب تهران» به خبرنگار شانا، گفت: با توجه به اهمیت پدافند غیر عامل و تاکید استانداری تهران مبنی بر آمادگی سازمانها در رویایی با شرایط اضطراری و بحرانهای احتمالی، ساعت 10:15 روز چهارشنبه ( 30 مهرماه) با مدیریت ستاد بحران و حضور دستگاهها و سازمانهای ذیربط، مانور مقابله با آتش سوزی در انبار نفت کن برگزار شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تهران اظهار کرد: در این مانور گسترده، شرایط واقعی برای مقابله با آتش در انبار نفت کن ایجاد شد و نیروهای آتش نشان و امداد رسان شرایط نزدیک به واقعیت را تمرین کردند.

به گفته وی، این مانور با هماهنگی استانداری و ستاد مدیریت بحران شهر تهران و با حضور نیروهای عملیاتی شرکت ملی پخش منطقه تهران، اورژانس، پلیس راهور، سازمان آتش نشانی، شهرداری، راهنمایی و رانندگی برگزار شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تهران، تاکید کرد: مانور مقابله با آتش در ساعت 10:45 صبح با تحقق اهداف تعیین شده بدون هیچگونه آسیب یا خسارتی پایان یافت.

کد خبر 227348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =