سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: به نتیجه عالی مقابل پارسه تهران دست یافتیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازی بسیار زیبایی مقابل پارسه تهران انجام دادیم و به نتیجه عالی دست یافتیم.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیزجنوب، کارلوس مانوئل در نشست خبری پعد از بازی دو تیم نفت آبادان و پارسه تهران در ورزشگاه تختی آبادان افزود: در این دیدار تیم برتر میدان بودیم و با انجام بازی تکنیکی نتیجه دلخواه را  کسب کردیم.

وی اظهارکرد: از ابتدای بازی ابتکار عمل را در دست گرفتیم و به دست آوردن دو گل در دقایق اولیه، کار ما را در ادامه آسان تر کرد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به بازی خوب تیم پارسه تهران، گفت: پارسه در جام حذفی موفق به شکست فولاد خوزستان شده بود  و مقابل ما خوب ظاهر شد.

وی به استفاده از چهار بازیکن جوان آبادانی در این دیدار اشاره کرد و افزود: این بازیکنان با بازی خوب خود موفق به جلب رضایت کادر فنی و تماشاگران شدند.

مانوئل هماهنگی خوب میان بازیکنان و همچنین حمایت تماشاگران را علت پیروزی در این دیدار عنوان و اظهارکرد: امسال تیم جوان اما با انگیزه ای داریم که  برای صعود به لیگ برتر تلاش می کند.

بهمن عابدینی، سرمربی تیم فوتبال پارسه تهران نیز گفت: بازیکنان ما بعد از پیروزی مقابل فولاد خوزستان دچار غرور کاذب شدند که نتیجه آن شکست سنگین برابر نفت آبادان بود.

عابدینی با بیان این که با توجه به شناختی که از تیمم دارم پذیرفتن چهار گل در این بازی غیر قابل باور و سخت بود، افزود: تیم ما بعد از گل دوم شیرازه خود را از دست داد و حریف از اشتباهات ما به خوبی استفاده کرد.

وی با تبریک به مسئولان و کادر فنی تیم صنعت نفت آبادان اظهارکرد: تیم نفت در این دیدار بازی زیبایی ارائه داد و حمایت تماشاگران نیز در پیروزی این تیم تاثیرگذار بود.

تیم  صنعت نفت آبادان شامگاه پنجشنبه در هفته سوم لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور با نتیجه 1-4  تیم پارسه تهران را شکست داد. 

 

کد خبر 227373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =