محصولات صادارتی ایران از طریق بورس کالا به عراق صادر می شوند

برخی محصولات تولیدی کشورمان از طریق تالار صادراتی بورس کالای ایران به عراق صادر خواهد شد.

به گزارش شانا، دیروز پنجشنبه (اول آبانماه)، نشست تخصصی مشترک بورس کالای ایران و اتاق مشترک بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و عراق با موضوع بررسی فرصتهای موجود تالار صادراتی بورس کالای ایران در منطقه آزاد کیش، برای توسعه تجارت با عراق و فرصتهای نوین سرمایه گذاری در ایران در افق تأمین کالا و خدمات مورد نیاز در بازار عراق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران، علی پناهی معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادی این بورس با معرفی سابقه و جایگاه بورس کالای ایران در اقتصاد ملی، نقش بورس کالای ایران در ساماندهی بازار را در بخشهای مختلف اقتصاد متذکر شد.

وی پس از بیان مزایای انجام معاملات در تالار صادراتی بورس کالای ایران، به تشریح امکان صادرات برخی از کالاها  به کشور عراق از طریق تالار صادراتی بورس کالا پرداخت.

همچنین سنجابی شیرازی، دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و عراق، فرصتهای نوین سرمایه گذاری در ایران در افق تأمین کالا و خدمات مورد نیاز در بازار عراق را معرفی کرد.

در این جلسه مقرر شد شرکت بورس کالای ایران و اتاق مشترک بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و عراق جلسات مشترکی را برای پیگیری همکاری بورس کالای ایران و اتاق اتاق مشترک بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و عراق در خصوص توسعه صادرات ایران به عراق از طریق تالار صادراتی کیش برگزار کنند.

 

کد خبر 227384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =