15 پروژه اولویت‌دار پتروشیمی تا سال 95 راه‌اندازی می‌شوند

مدیرطرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی از به تولید رسیدن 15 طرح پتروشیمی تا سال 95 خبر داد و گفت: درحال شناسایی طرحهای متوقف شده برای تعیین تکلیف هستیم.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرضیه شاهدایی با اشاره به این که طرحهای توسعه ای پتروشیمی را به دو ـ  سه گروه تقسیم کرده ایم، گفت: مهمترین طرحها شامل 15 طرحی هستند که بیش از 60 تا 70 درصد پیشرفت دارند و از اولویت برخورداند.

مدیرطرحهای شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به این که NPC به عنوان حامی و پشتیبان  صنعت پتروشیمی طرحهایی که پیشرفت داشته‌اند را  حمایت می‌کند تا هر چه زودتر به تولید برسند، گفت: بزرگترین پروژه این دسته از طرحها "فاز دوم کاویان" است که امسال راه‌اندازی  می شود.

شاهدایی تصریح کرد: سه طرح پلیمری خط باختر شامل طرحهای لرستان، کردستان و مهاباد نیز حداکثر تا پایان نیمه نخست سال 1394 هر کدام با ظرفیت تولید 300 هزار تن در سال راه‌اندازی می‌شوند.

وی همچنین  اظهار کرد: در راستای ساماندهی طرحهایی که پیشرفت نداشته‌اند و در چند سال اخیر متوقف بودند کمیسیونی در شرکت ملی صنایع پتروشیمی تشکیل شده است.

مدیرطرحهای شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: طرحهایی که پیشرفت آنها زیر 10 درصد است، بررسی می‌شوند و بزودی اسامی این طرحها برای تعیین تکلیف و قطع مصوبه خوراک مشخص خواهد شد.

شاهدایی گفت: هم اکنون 22 طرح در این زمینه شناسایی شده اند و در دست بررسی و مطالعه هستند.

کد خبر 227616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =