سود شرکت نفت و گاز هس افزایش یافت

شرکت تولیدکننده نفت و گاز هس چهارشنبه (هفتم آبان ماه) از افزایش بیش از انتظار سود این شرکت در سه ماه سوم سال 2014 میلادی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، شرکت هس اعلام کرد که افزایش تولید در ذخایر شیل حوزه باکن در داکوتای شمالی سبب بالا رفتن سود این شرکت در سه ماه سوم سال جاری شده است.

درآمد خالص این شرکت در مدت یاد شده به یک میلیون دلار معادل سه دلار و 31 سنت در هر سهم رسید که در مقایسه با مدت مشابه پارسال با سود 420 میلیون دلار معادل یک دلار و 23 سنت در هر سهم افزایش یافته است.

بدون در نظر گرفتن فروش اخیر داراییها و اقلام قدیمی، سود شرکت هس یک دلار و 24 سنت در هر سهم بوده است.

بر اساس نظرسنجی رویترز، تحلیلگران پیش بینی کرده بودند که سود این شرکت به یک دلار و 07 سنت در هر سهم برسد.

میانگین تولید روزانه نفت شرکت هس از 310 هزار بشکه در سه ماه سوم پارسال به 380 هزار بشکه معادل نفت در سه ماه سوم سال جاری افزایش یافت.

تولید این شرکت در ایالت داکوتای شمالی با 21 درصد افزایش به 86 هزار بشکه معادل نفت رسید. حوزه باکن در سالهای اخیر یکی از مناطق پر حاصل از نظر تولید برای شرکت هس به شمار می رود. هس در سه ماه سوم سال جاری 59 چاه در حوزه باکن افتتاح کرده است.

تولید نفت هس در لیبی که در سالهای اخیر تحت تأثیر تنشهای موجود در این کشور کاهش یافته بود به تدریج به حالت اول باز می گردد. این شرکت اعلام کرد که میانگین تولید نفت در لیبی در سه ماه سوم سال جاری چهار هزار بشکه معادل نفت در روز بوده است.

کد خبر 227882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =