گسترش فضای تحقیق و پژوهشهای کاربردی در منطقه پخش اردبیل

همکاریهای علمی _ پژوهشی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل با دانشگاه با امضای تفاهمنامه گسترش می یابد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه اردبیل، به خبرنگار شانا، گفت: بهره گیری از ظرفیتهای علمی، مراکز دانشگاهی با هدف نقش آفرینی هرچه بهتر در ارائه خدمات، از جمله اولویتهای این شرکت به شمار می رود که برای نیل به آن گامهایی برداشته است.

محمود آقا محمدیان افزود: پیرو این هدف با دانشگاههای مختلف این استان تفاهمنامه هایی امضا شده که مورد آخر آن دانشگاه محقق اردبیلی است.

وی اظهار کرد: در تفاهمنامه با دانشگاه اردبیل بر تحکیم روابط علم و صنعت و استفاده از ظرفیت علمی دانشجویان و کاربردی کردن آن در صنعت پخش فرآورده های نفتی تاکید شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل، کاربردی کردن علوم و تحقیقات مرتبط مراکز دانشگاهی با حوزه پخش فرآورده های نفتی زمینه بهتر و مطلوبتری را برای ارائه خدمات در بخشهای مختلف ایجاد خواهد کرد.

به گفته وی ارتقای بهره وری نیروی انسانی سازمان، افزایش ضریب ایمنی انبارهای نفت منطقه از جمله اهدافی است که دانشگاهها و مراکز علمی می توانند در تحقق آن شرکت ملی پخش منطقه اردبیل را یاری دهند.

آقا محمدیان گفت: توسعه روزافزون پژوهشهای کاربردی در قالب همکاری با دانشگاهها از جمله موارد مهمی است که شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل آن را پیگیری می کند.

کد خبر 229599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =