توزیع روزانه 1.4 میلیون لیتر بنزین در کلانشهر کرج

توزیع بنزین یورو 4 در هسته مرکزی کلانشهر کرج به 1.4 میلیون لیتر در روز رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز با بیان این که توزیع این فرآورده پاک با 400 هزار لیتر از اواخر آذرماه پارسال در 7 جایگاه این کلانشهر آغاز شده است، به خبرنگار شانا، گفت: با افزایش توزیع روزانه 750 هزار لیتر( از زمان توزیع تا کنون) هم اکنون در 17 جایگاه کلانشهرکرج، بنزین یورو 4 عرضه می شود.

ابراهیم توسلی تصریح کرد: با توجه به ایجاد و آماده سازی بسترهای لازم برای تامین و عرضه این فرآورده پاک بویژه در نقاط مرکزی کلانشهر کرج، توزیع بنزین یورو 4 در قیاس با اواخر آذر پارسال رشد چشمگیر بیش از 250 درصدی داشته است.

وی همچنین از عرضه روزانه 100 هزار لیتر بنزین سوپر در هسته مرکزی کلانشهر کرج خبر داد.

توسلی گفت: این فرآورده نیز از طریق 6 جایگاه عرضه سوخت حوزه مرکزی کلانشهر کرج شامل جایگاه شرکتی کرج، مهرشهر، شهدای شهرداری رجایی شهر، زنگنه کیانمهر، همچنین خسروی رزکان، عیدی فردیس و جایگاه نمونه هشتگرد شهرستان ساوجبلاغ توزیع می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز درباره عرضه نفت گاز یورو 4 در استان البرز نیز گفت: هم اکنون روزانه به طور میانگین 650 هزار لیتر از این فرآورده در جایگاههای منطقه البرز توزیع می شود.

وی همچنین مقدار عرضه سی ان جی در استان البرز را 650 هزار متر مکعب در روز اعلام و اظهار کرد: این مقدار با توجه به زیر ساختها و قابلیتهای موجود تا 1.2 میلیون متر مکعب در روز نیز قابل افزایش خواهد بود.

توسلی تصریح کرد: هم اکنون 62 باب جایگاه بنزین و 47 جایگاه گاز طبیعی فشرده (سی ان جی) در استان البرز، سوخت رسانی به خودروهای شهروندان و مسافران گذری از این منطقه را تامین و عرضه می کند.

کد خبر 229615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =