ایرلاینها بیش از یک میلیارد لیتر سوخت دریافت کردند

سوخت تحویلی به شرکتهای هواپیمایی مسافربر ایرانی و خارجی (ایرلاینها) در8 ماه امسال به بیش از یک میلیارد لیتر رسید.

رئیس اداره کل سوختگیری هواپیمایی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در گفتگو با خبرنگار شانا، اظهار کرد: جابجایی مطلوب مسافران در مسافرتهای هوایی، منوط به تامین بدون وقفه سوخت هواپیماها و عرضه آن به شرکتهای هواپیمایی است.

علی هرندی افزود: با توجه به این مهم، اداره کل سوختگیری هواپیمایی از ابتدای امسال تا پایان آبانماه، یک میلیارد و 25 میلیون و 387 هزار و 180 لیتر سوخت به شرکتهای هواپیمایی تحویل داده است.

به گفته وی تحویل سوخت به شرکتهای هواپیمایی در 8 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال از 8 درصد رشد برخوردار شده است.

رئیس اداره کل سوختگیری هواپیمایی، همچنین رشد پروازهای انجام شده دراین بازه زمانی را نسبت به مدت مشابه پارسال 6 درصد اعلام کرد.

هرندی درباره سوخت تحویلی به ایرلاینها در آبانماه امسال نیز گفت: در دومین ماه از پاییز امسال 112 میلیون و 511 هزار و 130 لیتر سوخت هوایی به شرکتهای هواپیمایی تحویل شده است.

وی تصریح کرد: با تحویل این مقدار سوخت به هواپیماهای مسافربر ایرانی و خارجی، 15 هزار و655 فروند پرواز در آبانماه امسال انجام شده است.

رئیس اداره کل سوختگیری هواپیمایی مقدار سوخت تحویلی به ایرلاینها را در آبانماه سال گذشته 110 میلیون و 115 هزار و 570 لیتر اعلام و اظهار کرد: در این بازه زمانی 15 هزار و 807 فروند پرواز صورت گرفت.



کد خبر 229643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =