تولید گاز پالایشی بیدبلند به 8 میلیارد متر مکعب می رسد

شرکت پالایش گاز بیدبلند پارسال 7.8 میلیارد مترمکعب گاز پالایش کرد و بر اساس پیش بینی این میزان تا پایان امسال به 8 میلیارد مترمکعب می رسد.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به استان خوزستان، مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند گفت: در 8 ماه نخست امسال، 5.5 میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه بیدبلند تولید شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد افزایش داشت.

علی محمد پوررضا افزود: در حال حاضر 4 واحد شیرین سازی وظیفه فرآورش 27.2 میلیون مترمکعب گاز را در روز بر عهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: با برخی تغییرات در واحدهای این پالایشگاه امکان افزایش 10 درصدی تولید به وجود آمده و در فصل زمستان می توانیم روزانه تا 30.5 میلیون مترمکعب نیز گاز تولید کنیم.

تولید 80 میلیون مترمکعب گاز در پالایشگاه گاز مسجدسلیمان

پوررضا با بیان این که پالایشگاه گاز مسجدسلیمان با ظرفیت تولید روزانه یک میلیون مترمکعب نیز تحت مدیریت پالایشگاه بیدبلند است، یادآور شد: پالایشگاه گاز مسجدسلیمان نیز در 8 ماه نخست امسال 80 میلیون مترمکعب گاز پالایش کرده است.

به گفته مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند، این پالایشگاه خوراک خود را از چاههای مسجدسلیمان دریافت و گاز شهرستان مسجدسلیمان و صنایع آن را تامین می کند.

پوررضا اعلام کرد: پالایشگاه گاز مسجدسلیمان در 25 کیلومتری شرکت پالایش گاز بیدبلند واقع شده و تحت مدیریت این پالایشگاه قرار دارد.

به گزارش شانا شرکت پالایش گاز بیدبلند در 18 کیلومتری شمال آغاجاری، 32 کیلومتری غرب بهبهان و 35 کیلومتری شرق میانکوه در استان خوزستان واقع شده است.

بر پایه این گزارش این پالایشگاه گازهای همراه حوزه آغاجاری، گاز ترش حوزه آغار و گازهای ترش پارس جنوبی را دریافت و پس از شیرین سازی به خطوط سراسری ارسال می کند.

کد خبر 229684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =