ایستادگی کارکنان صنعت نفت در برابر تهاجم بیگانه ستودنی است

معاون رئیس جمهوری ایستادگی کارکنان صنعت نفت را در برابر تهاجم بیگانه ستودنی دانست و گفت: ملت ایران اسلامی مرهون خون شهدا و خانواده های ایثارگران در جنگ تحمیلی است.

به گزارش خبرنگار شانا، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور عصر دیروز (شنبه، 29 آذر) در ششمین یادواره شهید وزیر تندگویان و شهدای صنعت نفت در آبادان گفت: ایران اسلامی هم اینک به قدرت جهانی تبدیل شده است که عامل آن رشادتهای رزمندگان و خون شهدای والامقام این مرز و بوم است که این مهم نیز در سایه عمل به فرامین رهبری شکل گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی با تجلیل از فداکاری و از خودگذشتگی شهدای نظام جمهوری اسلامی و دفاع مقدس تصریح کرد: آسایش، آرامش و اقتدار کنونی کشور مرهون خون شهدا و ایثارگران است.

معاون رئیس جمهوری با بیان این که هرکس به جامعه خدمت کند باید مورد ارج و قرب قرار بگیرد، نقش شهیدان را ورای همه خدمتگذاران به جامعه خواند و افزود: اگر ایثارگری این عزیزان نباشد هیچ یک از افراد، اعم از محقق، مبتکر و ... نمی توانند در آرامش به خدمت رسانی مشغول باشند.

حجت الاسلام شهیدی همچنین با تجلیل از ایستادگی کارکنان صنعت نفت در برابر تهاجم بیگانه به کشور در جنگ تحمیلی و تقدیم یکهزار و 49 شهید در آن دوران، ادامه داد: دشمن در ابتدای جنگ قصد داشت با تعطیل کردن پالایشگاه آبادان، به اقتصاد کشور ضربه بزند و ایران را از لحاظ اقتصادی در محاصره قرار دهد.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: حضور شهید تندگویان در خط مقدم جبهه و رشادتهای صنعتگران شرکت نفت آبادان در روزهای ابتدایی جنگ باعث شد تا دشمن بعثی به خواسته خود نرسد.

وی تاکید کرد: پرچمی که شهدا و ایثارگران به دست ما دادند پرچم عزت و شرف یک ملت است و باید بکوشیم پرچمدار خوبی برای شهیدان باشیم.

به گزارش خبرنگار شانا، دیروز (شنبه، 29 آذر) ششمین یادواره وزیر شهیدتندگویان و شهدای صنعت نفت به میزبانی شرکت ملی پالایش وپخش فرآورده های نفتی و پالایشگاه آبادان در سینما نفت آبادان برگزار شد.

در این مراسم مقامات کشوری و مسئولان صنعت نفت کشور حضورداشتند.

کد خبر 231294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =