۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۰
  • کد خبر: 231306
انتقال پایدارگاز به کشت و صنعت دهخدا

عملیات تعویض یک دستگاه شیر 12 اینچ در ایستگاه بین راهی خط لوله کشت و صنعت دهخدا، برای انتقال پایدار و ایمن گاز توسط کارکنان پرتلاش بهره برداری خطوط لوله اهواز، باموفقیت انجام شد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، معاون خط لوله منطقه یک عملیات انتقال گاز در این باره گفت: این عملیات با هماهنگی شرکت گاز استان خوزستان، امور هماهنگی و نظارت بر انتقال گاز، واحدهای ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE)  و بازرسی فنی منطقه صورت گرفت.

مهندس لرکی افزود: در این عملیات ابتدا نسبت به تجهیز کارگاه و تخلیه گاز خط اقدام و پس از حفاری اطراف شیر به حجم 200 متر مکعب و نصب پمپ کف کشی برای تخلیه و مهار آبهای زیر زمینی و ایمن سازی کانال حفر شده، برشکاری و تعویض شیر انجام شد.

وی اظهار کرد: در این عملیات، بیش از 48 قطر برشکاری و آماده سازی و جوشکاری اجرا و پس از انجام رادیو گرافی و آزمایش سرجوشها، نسبت به تزریق گاز و راه اندازی این خط لوله که تامین کننده گاز کشت و صنعت دهخدا(یکی از صنایع مهم نیشکری کشور)، اقدام شد.

با اجرای این عملیات، ضمن افزایش ضریب ایمنی خط لوله کشت و صنعت دهخدا، ضریب پایداری انتقال گاز در خط لوله 22  اینچ هفت تپه نیز افزایش یافت.

کد خبر 231306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =