مسیر تحقق برنامه های صنعت نفت، از دروازه طلایی صنعت حفاری می گذرد

به مناسبت سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران (اول دیماه) از سوی وزیر نفت پیامی انتشار یافت.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، متن پیام بیژن زنگنه به این شرح است:

خداوند منان را سپاسگزارم که توفیقی دیگر را نصیب گردانید تا سی و پنجمین سالگرد تاسیس شرکت ملی حفاری ایران را در کنار همکاران سختکوش در این شرکت، گرامی داشته و نقش آفرینی آنان را در سلسله افتخارات صنعت نفت کشور ارج بگذاریم.

صنعت حفاری یکی از فرآیندهای اصلی در پروسه تولید از مخازن نفت و گاز است که کشف، توسعه و بهره برداری از میادین نفتی بدون آن غیرقابل تصور خواهد بود.

امروز دروازه طلایی تحقق برنامه های صنعت نفت کشور در حفظ و نگهداشت تولید، توسعه و ظرفیت سازی، از مسیر صنعت حفاری می گذرد. بنابراین، توجه به رشد و غنای این صنعت راهبردی بسیار حائز اهمیت است، از اینرو توسعه قابلیتهای این صنعت مستلزم آموزش مستمر، توجه به مسائل فنی، عملیاتی، ایمنی و تاکید بر استفاده از فناوریهای روز و تعامل مستمر و موثر با صاحبان فناوری در این بخش است.

جای بسی خوشحالی است که این شرکت، پس از پشت سرگذاشتن مراحل مختلف توانسته است با اتخاذ سیاستها و راهبردهای اصولی و در سایه تلاش کارکنان، چشم انداز روشنی را به منصه ظهور رساند.

شرکت ملی حفاری ایران با توجه به تجارب اندوخته شده می تواند بیش از گذشته در پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت کشور بویژه در میادین مشترک موثر واقع شود.

امیدوارم روز به روز شاهد رشد و تعالی این صنعت بالنده باشیم. از درگاه خداوند متال برای همه تلاشگران صنعت حفاری موفقیت و سربلندی آرزو می کنم.

به گزارش خبرنگار شانا، شرکت ملی حفاری ایران اول دیماه سال ١٣٥٨ به فرمان امام خمینی (ره) تاسیس شد، این شرکت یکی از شرکتهای بالادستی  مجموعه شرکت ملی نفت ایران است که حوزه ستادی آن در اهواز تمرکز دارد و عملیات حفاری و خدمات فنی و تخصصی این صنعت را در بخش وسیعی از مناطق نفتخیز خشکی و دریایی کشور ارائه می دهد.

کد خبر 231318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =