گازرسانی به 2 شهر و 15 روستای استان بوشهر در 9 ماه امسال

شرکت گاز استان بوشهر در 9 ماه امسال، 2 شهر و 15 روستای استان را به شبکه سراسری گاز متصل کرده است.

به گزارش شانا، مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: از ابتدای امسال تاکنون تلاشهای گسترده ای همسو با سیاست توسعه گازرسانی در استان انجام شده و میزان پیشرفت گازرسانی در بسیاری از نقاط استان از رشد خوبی برخوردار است.

غلامعباس حسینی افزود: برای گازرسانی به این 2 شهر و روستاها، تاکنون 125 کیلومتر شبکه در سطح استان اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: با گازرسانی به 2 شهر و 15 روستای استان در مجموع 7 هزار و 40 خانوار شهری و 2 هزار و 679 خانوار روستایی از نعمت گاز برخوردار شده اند.

حسینی با اشاره به افزایش نصب انشعابهای اجرا شده در سطح استان، تاکید کرد: در 9 ماه امسال بیش از 12 هزار انشعاب گاز در استان نصب شده است.

به گفته وی، هم اکنون گازرسانی در برخی از شهرها و روستاهای استان در دست اجراست که با اتمام این عملیات تا پایان سال، تعداد روستاها و شهرهای برخوردار از گاز افزایش یافته است و گام مهم دیگری در خدمت رسانی به مردم استان برداشته می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر، تعامل ایجاد شده از سوی این شرکت با دیگر نهادهای اجرایی استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با تداوم این روند شاهد افزایش توسعه گازرسانی در سطح استان خواهیم بود.

به گزارش شانا، در 9 ماه امسال، شهرهای وحدتیه و بردخون و روستاهای تل سیاه، سمل شمالی، سمل جنوبی، سرقنات، گلنگون، شهنیا، مغدان و .... به شبکه سراسری گاز متصل شده است.


کد خبر 231331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =