واژگون شدن یک دستگاه تانکر حامل 30 هزار لیتر بنزین در شهر اهواز

یک دستگاه تانکر حامل 30 هزار لیتر بنزین عصر جمعه از روی پل روگذر کمپلو در شهر اهواز سقوط کرد که با حضور به موقع نیروهای امدادی و ایمنی و آتش نشانی شرکتهای پخش فرآورده های نفتی و مناطق نفتخیز جنوب از بروز حادثه ناگوار جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، این اتفاق ساعت 18 و 20 دقیقه روز جمعه (پنجم آذر ماه) رخ داد که در نزدیکترین زمان ممکن، نیروهای آتش نشانی و خدمات ایمنی دستگاه های مختلف، راهنمایی و رانندگی، انتظامی، حوزه بسیج مقاومت شهید تندگویان و دیگر واحدهای خدماتی در محل حاضر شدند.

رئیس روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز در این باره گفت: خوشبختانه این حادثه هیچگونه تلفات جانی نداشت و تلاش به موقع امداد رسانان باعث پیشگیری از آتش گرفتن و انفجار تانکر شد.

سید اسد میر عالی افزود: این تانکر از انبار نفت اهواز به مقصد پمپ بنزین منطقه آخر آسفالت این شهر بارگیری شده بود که در مسیر پس از برخورد با نرده های پل به پایین سقوط و واژگون شد.

وی اظهار کرد: با وجودی که مقداری بنزین در منطقه نشت کرده بود اما نیروهای امدادی بویژه آتش نشانان با ریختن کف اطراف تانکر و بکارگیری تمهیدات ایمنی مانع از حریق آن شدند.

میرعالی گفت: برای شتاب بخشیدن به تخلیه تانکر و پاکسازی اطراف، کارکنان واحد ایمنی و آتش نشانی شرکت پخش فرآورده های نفتی اقدام به تخلیه تانکر و انتقال بنزین به تانکر دیگر کردند و پس از رفع نگرانی از احتمال آتش سوزی، منطقه پاکسازی شد.

رئیس روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز با اشاره به این که ایمن سازی محل تا ساعت یک بامداد شنبه (6 دی ماه) به طول انجامید، افزود: با عادی شدن وضعیت، ساکنان منازل اطراف که به خاطر تمهیدات ایمنی تخلیه شده بود به خانه های خود بازگشتند.

وی از واحدهای امدادی شهرداری، بسیج، نیروی انتظامی، راهنمائی و رانندگی، شرکت های نفت وگاز کارون و خدمات ترابری و پشتیبانی نفت برای حضور به موقع در محل و از ساکنان منطقه به لحاظ نهایت همکاری در این زمینه قدردانی کرد.

کد خبر 231479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =