پتروشیمی ها با همکاری می توانند اهداف چشم انداز را محقق کنند

صنعت پتروشیمی که به دلیل بعضی چالشها از اهداف برنامه چشم انداز 1404 عقب مانده است می تواند با همکاری،تعامل و همچنین حمایت دولت می تواند به اهداف خود دست یابد.

به گزارش خبرنگار شانا، مدیرعامل شرکت هلدینگ خلیج فارس در «همایش مسئولیتهای اجتماعی شرکت در صنعت پتروشیمی» اظهار کرد: اقتصاد، جامعه و محیط زیست سه رکن اصلی در گسترش مسئولیتهای اجتماعی به شمار می روند و باید شرکتهای پتروشیمی باید در مسیر فعالیتهای خود به این ارکان توجه ویژه داشته باشند.

عادل نژاد سلیم افزود: مسئولیت اقتصادی در بازارها نقش مهمی در رسیدن به اهداف پیش بینی شده برای تحقق مسئولیت اجتماعی دارد، زیرا اگر شرکتها نتوانند اهداف پیش بینی خود را از نظر اقتصادی محقق کنند برای رسیدن به مسئولیت اجتماعی خود نیز دچار چالش می شوند.

وی ادامه داد: باید زمینه را برای شرکتها فراهم کنیم تا مسئولیت اجتماعی خود را محقق کنند.

نژادسلیم با بیان این که شرکتهای پتروشیمی نیازمند توجه به قوانین مختلف کشور هستند، گفت: توجه به محیط زیست، حقوق کارگران و نیز برخی موارد مشابه می تواند صنعت پتروشیمی را در رسیدن به هدفهای پیش بینی شده در تحقق مسئولیت اجتماعی یاری کند.

وی تصریح کرد: باید کرامت انسانی از سوی مجتمع های پتروشیمی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت هلدینگ خلیج فارس با بیان این که باید نخست از خودمان آغاز کنیم و ایمان داشته باشیم، گفت: امیدواریم با کمک دولت تدبیر و امید و نیز توجه ویژه خانواده بزرگ پتروشیمی به مسئولیتهای اجتماعی، بتوانیم به اهداف چشم انداز 1404 در صنعت پتروشیمی دست یابیم.

کد خبر 233320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =