راه اندازی نرم افزار مدیریت بحران قطع احتمالی گاز برای تامین سوخت

نرم افزار مدیریت بحران قطع احتمالی جریان گاز برای جایگزین کردن سوخت مایع مورد نیاز مشترکان، در منطقه ارومیه طراحی و ساخته شد.

به گزارش شانا، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت:بهره گیری از نرم افزار و پرتال یاد شده،این امکان را ایجاد می کند تا مشترکان در صورت قطع احتمالی جریان گازطبیعی، بلادرنگ از خدمات سوخت رسانی این منطقه بهره مند شوند.

اصغر توفیقی درباره قابلیتهای این فناوری تصریح کرد: پرتال تحت وب مدیریت بحران قطع گاز به آدرس www.niopdc-urmia.ir درخواست الکترونیکی سوخت جایگزین (نفت سفید یا نفت گاز) را دریافت و ثبت می کند.

وی همچنین از قابلیت امکان ثبت درخواست سوخت جایگزین از طریق سامانه گویای متصل به این نرم افزار به شماره تلفنهای 33482354 ،33482353 ،33482363 با پیش شماره 044 و همچنین سامانه پیامکی 10007513 خبر داد.

توفیقی اظهار کرد: مشترکان گاز طبیعی در صورت قطع جریان گاز می توانند از طریق یکی از روشهای یاد شده با ارائه شماره اشتراک 16 رقمی مندرج در قبوض دوره ای شرکت گاز ثبت نام کنند تا مقدار سهمیه اختصاص یافته از طریق فروشندگیهای شهری و روستایی به درب منازل آنها ارسال شود.

 

کد خبر 233613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =