آمادگی جایگاهداران لرستان برای استقبال از مسافران نوروز 94

جایگاهدارن استان لرستان از هم اکنون خود را برای استقبال از مسافران نوروزی آماده می کنند.

به گزارش شانا، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان، گفت: در هم اندیشی به میزبانی منطقه لرستان،جایگاهداران این منطقه آمادگی خود را برای عرضه سوخت (بنزین، نفت گاز و سی ان جی) اعلام کردند.

هوشنگ حیدریانی اظهار کرد: نوروز و تامین و توزیع بموقع سوخت در این مقطع زمانی را مهم خواند و گفت: در این موسم، مردم به نقاط مختلفی کشور از جمله استان لرستان سفر می کنند و تامین سوخت خودرو و توزیع مناسب آن در جایگاهها اهمیت بسزایی دارد.

وی با اشاره به ماموریت و رسالت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان، تاکید کرد: کارکنان این شرکت در همه مقاطع زمانی، سرما گرما، تعطیل و غیر تعطیل، تلاش می کنند تا فرآورده های مورد نیاز بدون کوچکترین وقفه به مبادی مصرف ارسال شود و این مهم در نوروز سال آینده نیز  تداوم خواهد داشت.

حیدریانی بر آمادگی کامل و 100 درصدی جایگاهداران عرضه سوخت نیز تاکید و تصریح کرد: ضرورت رعایت ایمنی جایگاهها، اطمینان یافتن از سلامت تجهیزات (تلمبه، نازل)، نمازخانه، ارائه خدمت مناسب به مراجعان، توجه به وضعیت ظاهری، فعال بودن سرویسهای بهداشتی و ... از جمله مواردی است که جایگاهداران باید بویژه در این ایام( نوروز) به آن توجه ویژه داشته باشند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان تصریح کرد: بدون تردید با همدلی و تعاملی که میان دو بخش (شرکت ملی پخش منطقه لرستان و جایگاهداران) وجود دارد، سوخت مورد نیاز خودورهای مسافرانی که در نوروز 94 به این استان سفر خواهند کرد، بی هیچ وقفه، تامین و از طریق جایگاهها عرضه خواهد شد.

کد خبر 233644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =