70 درصد جایگاههای سوخت ناحیه مرکزی کرمان ممتاز و درجه 1 شدند

بر اساس نتایج حاصل از اجرای طرح درجه بندی در نیمه دوم امسال، 70 درصد جایگاههای عرضه سوخت ناحیه مرکزی منطقه کرمان ممتاز و درجه یک شناخته شدند.

به گزارش شانا، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان گفت: ارتقا کیفی مجاری عرضه سوخت در ناحیه مرکزی بیانگر افزایش سطح کیفی خدمت رسانی و رعایت استانداردهای سوختگیری در جایگاههای تابعه منطقه است.

جعفر سالاری نسب برگزاری نشستهای متعدد و تعامل با مالکان مجاری عرضه سوخت،درک متقابل، نظارت و پیگیریهای مستمر، همچنین اجرای آیین نامه جدید درجه بندی را از دلایل رشد کیفی جایگاههای عرضه سوخت در ناحیه مرکزی منطقه کرمان برشمرد.

برپایه این گزارش، طرح درجه بندی مجاری عرضه جهت تخصیص کارمزد متعارف و برابر با وضعیت کیفی جایگاهها هر 6 ماه با حضور نمایندگان واحدهای مرتبط در کلیه نواحی زیر پوشش منطقه کرمان انجام می شود.

طرح رتبه بندی جایگاههای سوخترسانی، براساس شاخصهای زیباسازی جایگاهها، تعداد تلمبه ها، برخورداری از تجهیزات مناسب، ارائه خدمات لازم به متقاضیان، دمای جایگاهها و مواردی دیگر از این قبیل در کشور اجرا می شود.

بر اساس این طرح تمام جایگاهها از درجه یک تا درجه چهار، رتبه بندی می شوند و کارمزد آنها بر اساس رتبه کسب شده در ارزیابیها پرداخت می شود.

در ناحیه مرکزی منطقه کرمان، 45 جایگاه سوخت مشمول طرح درجه بندی اند که 24 جایگاه ممتاز و 6 جایگاه درجه 1 را شامل می شوند.

 

 

کد خبر 233654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =