از بازنشسته های پالایش و پخش تقدیر شد

مراسم تقدیر از 103 بازنشسته شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و شرکتهای زیرمجموعه آن،شب گذشته (پنج شنبه، 7 اسفند) با حضور هیئت مدیره این شرکت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شانا، مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی پالایش و پخش ضمن عرض سلام و خیر مقدم از طرف مدیرعامل شرکت به حضار، گفت: مفتخرم بین کسانی صحبت می کنم که برخی از آنها حتی سابقه خدمت بیش از 45 سال را در این صنعت مهم دارند.

حسن نصر اصفهانی با اشاره به نقش برجسته صنعت نفت در کشور گفت: خدمات و نقش مهم شرکت ملی پالایش وپخش در سراسر برای همگان روشن است.

وی با بیان اینکه این شرکت وظیفه تامین انرژی مایع کشور را بر عهده دارد، افزود: تولید، انتقال و توزیع فرآورده های نفتی در کشور هرلحظه و بدون وقفه در حال انجام است که این امر جز با زحمات و تلاش تک تک همکاران ما محقق نمی شد.

نصر اصفهانی از خانواده بازنشستگان و کارکنان این شرکت نیز قدردانی و تصریح کرد: همسران و خانواده کارکنان، زندگی را به گونه ای مدیریت می کنند که همکاران ما بتوانند با فراغ بال به وظایف مهم خود جامه عمل بپوشانند  و از این بابت جای تشکر و سپاسگزاری هست.

به گزارش شانا در این مراسم ناصر سجادی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، عباسعلی جعفری نسب، مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت، علی اصغر ساجدی، مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران و سایر مدیران این شرکت حضور داشتند.

همچنین از 9 نفر از بازنشستگان ستاد شرکت ملی پالایش و پخش، 7 نفر از شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران، 21 نفر از شرکت پالایش نفت شهیدتندگویان تهران، 22 نفر از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران و 44 نفر از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اهدای لوحی، قدردانی شد.

اجرای مراسم شاد و مفرح برای کارکنان و خانواده بازنشستگان از دیگر برنامه های این جشن بود.

کد خبر 236037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =