ارسال 287 مقاله به دبیرخانه کنگره ملی صنعت حفاری ایران

رئیس پردیس بالادستی پژوهشگاه صنعت نفت از ارسال 287 مقاله به دومین کنگره ملی صنعت حفاری ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار شانا، محمدرضا کمالی صبح امروز (سه شنبه 12 اسفند ماه) در دومین کنگره ملی صنعت حفاری ایران با بیان این که هم اکنون صنعت حفاری مهمترین نقش را در تولید نفت و گاز ایران داراست، گفت: نگاه به تاریخ و وضع کنونی این صنعت نشان می دهد که هم اکنون با فناوری روز دنیا، فاصله دارد.

وی افزایش تولید نفت و گاز در کشور را در گروی پیشرفت در صنعت حفاری دانست و گفت: هم اکنون رقابتی کردن پروژه ها و حمایت از بخش خصوصی بهترین راهکار برای حفاری میدانهای نفت و گاز کشور است.

کمالی اظهار داشت: در سالهای گذشته تحریمهای بین المللی سبب شده است، صنعت حفاری ایران بیشتر نیازهای خود را از سازندگان داخلی تأمین کند.

وی تحقق اقتصاد مقاومتی در صنعت حفاری را در گروی پیشرفتهای فناورانه و خلق ثروت و صدور خدمات فنی و مهندسی دانست.

رئیس پردیس بالادستی پژوهشگاه صنعت نفت جمع بندی، مستندسازی و تبیین بررسیهای صورت گرفته درباره مسائل و چالشهای توسعه صنعت حفاری و فراهم سازی محیطی برای ارتباط دو سویه و تبادل نظر ذینفعان کلیدی این صنعت را از اهداف برگزاری دومین کنگره صنعت حفاری خواند.

وی با اشاره به ارسال 287 مقاله به دبیرخانه دومین کنگره صنعت حفاری گفت: از این تعداد مقاله 57 درصد از سوی متخصصان صنعت نفت و 43 درصد از سوی مراکز پژوهشی و دانشگاهی تهیه شده است.


کد خبر 236341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =