افزایش تعامل گاز گلستان با دانشگاهها در زمینه پروژه های پژوهشی

تعامل شرکت گاز استان گلستان با دانشگاهها در زمینه اجرای پروژه های پژوهشی افزایش می یابد.

به گزارش شانا، مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با اشاره به نشست مشترک با رئیس و کارشناسان دانشگاه گلستان، گفت: این نشست با هدف تقویت تعامل شرکت گاز با دانشگاه گلستان بویژه واحدهای پژوهشی دو سازمان برای بهره گیری از دانش تخصصی اساتید و کارشناسان دانشگاه به منظور ارتقای سطح کیفی و پیشبرد هرچه بهتر اهداف برگزار شده است.

صفرعلی جمال لیوانی با اشاره به جایگاه ویژه گاز طبیعی که هم اکنون بیش از 70 درصد سبد انرژی استان را تامین می کند و یکی از مهمترین محورهای توسعه است، افزود: امیدواریم با یک برنامه ریزی دقیق و اجرای طرحهای پژوهشی در قالب سرفصلهای تدوین شده بتوانیم حداکثر بهره وری را از این انرژی پاک داشته باشیم.

رئیس دانشگاه گلستان نیز در ادامه این نشست گفت: با تغییر نگرشها و برنامه ریزی جامع؛ همچنین مشخص کردن سرفصلهای پژوهشی مورد نظر در قالب یک تفاهم نامه همکاری با موضوع فرهنگ استفاده ایمن و بهینه از این سوخت پاک می توانیم با مشارکت و همفکری این مهم را در سطح جامعه نهادینه کرده و حداکثر بهره وری را از این نعمت الهی داشته باشیم.

به گزارش شانا، در پایان این نشست مقرر شد با هدف استفاده از قابلیتهای موجود، تفاهم نامه همکاری مطابق با سرفصلهای تعریف شده تنظیم و به امضای طرفین برسد.

کد خبر 236399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =