قنبرزاده :به منصوریان گفته ایم تمرکزش روی نفت باشد

مصاحبه های علیرضا منصوریان باعث شده مدیرعامل باشگاه نفت تهران از او بخواهد که دیگربه مسایل مربوط به باشگاه استقلال و این قبیل حرفها پایان بدهد تا تمرکزش از تیم نفت منحرف نشود.

  به گزارش خبرنگارشانا، منصورقنبرزاده، درباره این که آیا مصاحبه های این روزهای منصوریان باعث به هم خوردن تمرکز این مربی و نفت تهران درآستانه بازی حساس با الشباب در لیگ قهرمانان آسیا نمی شود، گفت: چرا قبول داریم. برای همین ، در این باره از علیرضا منصوریان خواهش کرده ایم که دیگرسراغ این مباحث نرود و دور و بر این حرفها نباشد تا با تمرکز کافی برای دیدارهای حساس پیش رو تیم را آماده کند. هم منصوریان و هم قلعه نویی از مربیان حرفه ای و سرشناس هستند. ضمن این که باشگاه استقلال هم از کادر مدیریتی قوی و کادر فنی کارآمدی بهره می برد و این مسایل به هیچ عنوان حقیقت ندارد.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران درباره وضع  این تیم، درآستانه بازی با الشباب، گفت: شکر خدا مشکل خاصی نداریم و در طول روزهای گذشته پس از بردی که بمقابل استقلال داشتیم تیم با شرایط روحی خوبی تمرینات خود را برگزار کرده است.  پیش از بازی هم تیم را در هتل اوین مستقر می کنیم تا برای بازی از هر نظر آماده شود.

قنبرزاده درباره عملکرد نفت درآسیا ، گفت: به هر حال باید انتظارات از تیم نفت منطقی باشد. ما از یک نیم سهمیه توانستیم سهمیه ایران را به چهار برسانیم و در حال حاضر هم اختلافمان با تیم صدرنشین گروه مان فقط سه امتیاز است و اگر این بازی را ببریم با تیم صدر گروه از این نظر به تساوی می رسیم. پس ما خیلی هم از گردونه رقابت عقب نیفتاده ایم.  به هر حال من از مردم و همه کسانی که به فوتبال این مملکت عرق دارند، می خواهم تا مانند بازی پلی آف نفت، برای حمایت از ما به آزادی بیایند و کمکمان کنند تا در این بازی به پیروزی برسیم.

قنبرزاده در خصوص تمدید قرارداد با منصوریان نیز گفت : جلسه ای با  او در این ارتباط داریم لذا اجازه دهید صحبتهای  نهایی را با او انجام دهیم و سپس نتیجه را اعلام کنیم. البته باید بگویم باشگاه به دنبال این است که با توجه به نتایج خوبی که ایشان گرفته است، برای فصل بعد هم اورا حفظ کند.

کد خبر 237187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =