شتاب بخشی به بازسازی راههای مناطق سیل زده لالی و اندیکا

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بر شتاب بخشیدن به بازسازی راههای مناطق سیل زده شهرستانهای لالی و اندیکا در شمال استان خوزستان توسط این شرکت تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، بیژن عالیپور روز یکشنبه در راس هیئتی از مدیران این شرکت از روند بازسازی راههای ارتباطی و جاده های دسترسی به چاهها و تاسیسات نفتی در لالی و اندیکا بازدید کرد.

در بازدید از مناطق آسیب دیده لالی، عنبل، اندیکا و عقیلی، اقدامات مجموعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در زمینه تامین نیازها و کمک به مرمت راههای اصلی و فرعی این مناطق از نزدیک بررسی شد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب همچنین ضمن بازدید از نحوه ترمیم  جاده ها و محورهای مواصلاتی  روستاهای منطقه و چاههای نفت، ایمن سازی خطوط لوله نفت،  بازسازی شبکه آبرسانی و بازسازی دو دهنه پل در تنگ هتی لالی، بازسازی راههای منطقه را  تا 17 فروردین ماه مورد تاکید قرار داد.

بازدید از واحد بهره برداری و نمکزدایی زیلایی، لالی و عنبل و دیدار با کارکنان این واحدها و حضور در یادمان شهدای گمنام لالی، بخش دیگری از برنامه این سفر  یک روزه بود.

در این بازدید، قائم مقام و مشاور مدیرعامل و مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مدیران عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و شرکت خدمات ترابری و پشتیبانی نفت و فرماندار لالی حضور داشتند.

بارندگیهای اخیر در شمال استان خوزستان باعث طغیان رودخانه ها و بروز آسیب به تاسیسات زیربنایی از جمله شبکه های برق، آب و مخابرات، جاده ها، پلها و اراضی کشاورزی در لالی و اندیکا شد.

شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به منظور کمک به ساکنان مناطق سیل زده و ترمیم و ایمن سازی راهها، دهها دستگاه ماشین آلات راهسازی شامل لودر، بولدوزر، گریدر، خودروهای کشنده و تانکرهای آبرسان به مناطق خسارت دیده این شهرها ارسال کرده است.
Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4

کد خبر 237627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =