توسعه ورزش صنعت نفت در سال 94

وزارت نفت به دنبال توسعه ورزش در میان کارکنان صنعت نفت است.

مدیرکل ورزش وزارت نفت در گفتگو با خبرنگار شانا با تاکید بر لزوم افزایش مشارکت کارکنان صنعت نفت در امر ورزش اظهار کرد: در تلاش هستیم ورزش را در تمام بخشهای صنعت نفت گسترش داده و مشارکت کارکنان و خانواده های آنان را افزایش دهیم.

غلامرضا شاهکرمی افزود: امید است طرح فرایندی میان ورزش، بهداشت و درمان و نیز اچ. اس. یی امسال نهایی شده و  با همکاری و تعامل این 3 رکن صنعت نفت بتوانیم خدمات بهتری را به کارکنان و خانواده های آنان در سراسر کشور ارائه کنیم.

وی ادامه داد: باید همه کارکنان بویژه در مناطق عملیاتی متناسب با سن و فیزیک خود ورزش کنند  تا سطح سلامت آنان افزایش یابد و در این مسیر ارتباط و همکاری میان ورزش، بهداشت و درمان و نیز اچ. اس. یی تاثیر گذار خواهد بود و نتایج مطلوبی به همراه خواهد داشت.

مدیرکل ورزش وزارت نفت با تاکید بر توسعه ورزش همگانی در صنعت نفت تاکید کرد : این راهبرد یکی از مهمترین برنامه های این مدیریت در سال 1394  است.

شاهکرمی هدف اصلی و نهایی اداره کل ورزش را همانند دیگر اجزای صنعت نفت، کاهش هزینه ها، افزایش ظرفیت تولید و درآمد حاصل از آن عنوان و تاکید کرد: تنها با نیروی انسانی سالم و تندرست است که می توان به این اهداف دست یافت.

کد خبر 237632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =