بکارگیری تکنولوژیهای نوین در نظام پیشنهادهای گاز گلستان

همایش نظام مشارکت و تجلیل از برترینهای این حوزه با همکاری شورای همیاری شرکت گاز استان گلستان برگزار شد.

به گزارش شانا، دبیر شورای همیاری و مشارکت گاز استان گلستان گفت: استفاده از مشارکت کارکنان برای تحقق اهداف و برنامه های هر سازمان ضروری است.

بهرام خلیلی تبار افزود: تشویق پیشنهاد دهندگان نیز ابزاری قوی برای افزایش مشارکت کارکنان و دریافت پیشنهادهای کمی و کیفی آنها است.

وی یادآور شد: در عصر کنونی، استفاده از تکنولوژیهای نوین در حوزه نظام پیشنهادات و تجهیز این بخش به آخرین دستاوردهای روز دنیا بسیار ضروری بوده؛ ضمن این که در سال جدید یکی از راهبردهای مهم، تلاش برای افزایش سرانه پیشنهاد کارکنان و ارائه پیشنهادات کمی و کیفی از سوی آنها است.

خلیلی تبار تصریح کرد: شورای همیاری و مشارکت این شرکت از زمان شروع بکار خود تاکنون تلاشهای زیادی را انجام داده تا در این مسیر گامهای موثری را بردارد و خروجی این فعالیتها افزایش پیشنهادات دریافتی همکاران در سال 93 نسبت به سالهای گذشته بود.

به گفته وی، هدف مدیریت مشارکتی به وجود آوردن فضایی است که تمام کارکنان، مشتریان و پیمانکاران یک سازمان در روند تصمیم سازی، تصمیم گیری و همچنین حل مشکلات سازمان با مدیریت همکاری و مشارکت کنند و از این طریق مسیر تعالی سازمان فراهم شود.


کد خبر 237636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =