نشست خبری وزیر کشور روز دوشنبه 24 فروردین ماه برگزار می‌شود

عبدالرضا رحمانی فضلی، 24 فروردین ماه با حضور در جمع اصحاب رسانه و خبرنگاران داخلی و خارجی گزارشی از 600 روز تصدی مسوؤلیت خود در وزارت کشور را به مردم گزارش خواهد کرد.

به گزارش شانا، دین‌پرست رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور اعلام کرد: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور دولت تدبیر امید 24 فروردین‌ماه با حضور در جمع اصحاب رسانه و خبرنگاران داخلی و خارجی گزارشی از 600 روز تصدی مسؤولیت خود در وزارت کشور و دیگر مسئولیت‌های قانونی خود به‌عنوان جانشین فرماندهی معظم کل قوا در ناجا،‌ رئیس شورای امنیت کشور و رئیس شورای اجتماعی کشور را به مردم گزارش خواهد کرد.

بنابراین گزارش دین‌پرست هدف از برگزاری این نشست را گزارش مستقیم روند خدمت‌رسانی در دولت تدبیر وامید به مردم شریف ایران اسلامی اعلام و اضافه کرد که این گزارش مطابق با برنامه‌های اعلامی وزیر کشور به مجلس شورای اسلامی در زمان اخذ رأی اعتماد و شرح وظایف قانونی وزارت کشور ارائه خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور خاطرنشان کرد از جمع کثیری از خبرنگاران رسانه‌های داخلی و همچنین رسانه‌های خارجی دارای مجوز فعالیت در ایران برای حضور در این نشست خبری و پوشش آن دعوت به عمل خواهد آمد.

شایان‌ذکر است این نشست صبح روز دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال جاری در محل وزارت کشور برگزار خواهد شد.

کد خبر 237662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =