قدردانی از کارآفرینان برتر در حوزه مهندسان پلیمر و شیمی

کارآفرینان برتر دیشب در گردهمایی سالانه انجمن صنفی مهندسان پلیمر و شیمی معرفی شدند و با اهدای لوح سپاس از آنان قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار شانا، در گردهمایی سالانه انجمن صنفی مهندسان پلیمر و شیمی که با حضور محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهوری، مسعود نیلی، مشاور رئیس جمهوری در امور اقتصادی، معاونان وزیران نفت، صنعت، معدن و تجارت، مدیران ارشد مجموعه های نفت، گاز پتروشیمی، استادان دانشگاه و گروه زیادی از دست اندر کاران و مهندسان پلیمر و شیمی کشور در هتل پارسیان اوین برگزار شد، کارآفرینان برتر معرفی و با اهدای لوح سپاس از آنان قدردانی شد.

بر اساس این گزارش، منتخبان این مراسم در بخش صنعت ابراهیم عسگریان، مدیر شیشه و بلور کاوه با سابقه راه اندازی 30 واحد تولیدی و ایجاد اشتغال برای 9 هزار نفر، محمدرضا دیانی، مالک گروه صنعتی انتخاب و لوازم خانگی اسنوا، کوروش همتی، کارآفرین برتر در تولید انواع تجهیزات پژشکی برای قطع وابستگی خارجی هستند.

در بخش پیشکسوتان بخش دانشگاهی از بهرام دبیر، رئیس دانشکده مهندسی نفت دانشگاه صنعتی امیرکبیر، علی اکبر انتظامی، استاد دانشکده شیمی دانشگاه تبریز؛ در بخش استادان جوان از طاهره پورصابری، از پژوهشگاه صنعت نفت، شیرین شکوهی، از پژوهشگاه صنعت نفت نیز قدردانی شد.



کد خبر 238726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =