۲۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
  • کد خبر: 238778
تکمیل عملیات PLC مخابرات منطقه اصفهان

کل ایستگاههای مخابراتی خطوط لوله و مخابرات منطقه اصفهان با پیشرفت کنونی 70 درصد تا پایان نیمه نخست امسال PLC می شود.

مدیر مخابرات خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان با بیان این مطلب به خبرنگار شانا گفت: تکمیل کار PLC کردن همه ایستگاه های مخابراتی و همچنین رفع اشکال مدار PLC در ایستگاه ریپیتر 7 تا آخر شهریور امسال یکی از اولویتهای مهم این منطقه است.

علیرضا پسرزاده عطار افزود: همچنین نصب و راه اندازی مرکز تلفن شرکت ملی پالایش و پخش منطقه چهارمحال بختیاری در شهرکرد که مراحل نصب آن از 18 فروردین امسال آغاز شده است نیز از دیگر اقدامهای منطقه در سال نو به شمار می رود.

وی از بررسی نصب و راه اندازی مرکز تلفن شرکت ملی پخش منطقه اصفهان در اصفهان به عنوان اقدام بعدی نام برد و افزود: مراحل نصب این مرکز از اواخر اردیبهشت امسال آغاز می شود.

عطار به رفع اشکالات موجود و ارتقای کیفیت خطوط ارتباطی مرکز تلفن پالایشگاه، نصب و راه اندازی رادیو BACK UP تامین ارتباط صوت و دیتا در مراکز انتقال نفت شماره 4 و 5 و تامین اینترنت دراین مراکز که کار نصب سیستم آن از 17 فرورودین امسال آغاز شده به عنوان اولویتهای بعدی شرکت در سال نو نام برد.

وی اضافه کرد: به منظور نصب سیستم حفاظت الکترونیک در مرکز انتقال نفت شماره یک امیدیه که امسال به اتمام می رسد و تکمیل سیستم
حفاظت الکترونیک در مراکز 4 و 5 نیز برنامه ریزیهایی انجام شده است.

وی از بررسی و اجرای طرحهای مربوط به بالا بردن ضریب امنیت شبکه IT و ایمن سازی و ذخیره صحیح اطلاعات شبکه اتوماسیون اداری و نصب و راه اندازی تلفنهای IP PHON در مرکز منطقه اصفهان به عنوان فعالیتهای بعدی منطقه برای امسال نام برد.

کد خبر 238778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =