تعمیر اساسی 1595 دستگاه تجهیزات فرآیندی در مناطق نفتخیز جنوب

مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی و تجهیزات صنعتی توربین جنوب از تعمیر اساسی یکهزار و 595 دستگاه تجهیزات و ماشین آلات فرآیندی در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب خبر خبر داد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، عبدالامیر حویزاوی گفت: این تجهیزات و ماشین آلات مربوط به کارخانه های تقویت فشار گاز، گاز و گاز مایع و تزریق گاز و واحدهای بهره برداری و نمکزدایی است که در سال 1393 تعمیر اساسی شدند.

وی افزود: ماشین‌آلات تعمیر شده شامل توربینها و کمپرسورهای گازی، توربین‌های نیرو، پمپهای انتقال نفت، ژنراتورها و الکتروموتورهای شرکتهای بهره برداری نفت و گاز کارون، مارون، گچساران و آغاجاری هستند.

حویزاوی اظهار کرد: پارسال 26 کارخانه تقویت فشار گاز، گاز مایع و تزریق گاز به صورت بسته ای و کامل تعمیر اساسی (اورهال) شدند که به طور میانگین هر 14 روز یک کارخانه از مدار عملیات خارج و پس از تعمیر اساسی در اختیار  واحدهای عملیاتی قرار گرفت که این موفقیت دستاورد بسیار بزرگی تلقی می شود.

مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی و تجهیزات صنعتی توربین جنوب  گفت: این توفیق که نتیجه آن حفظ، پایداری و استمرار تولید نفت و گاز است، حاصل تلاش و کوشش جمعی متخصصان و کارکنان شرکت توربین و مساعدت کارشناسان و کارکنان معاونتهای مختلف مدیریت تولید، پشتیبانی مدیریت تدارکات و امورکالا، همیاری شرکت خدمات ترابری و پشتیبانی نفت و واحدهای تعمیرات شرکتهای بهره بردار تابع است.

وی افزود: تعمیرات اساسی تاسیسات نفت و گاز مناطق نفتخیز جنوب نقشی بسزا در استمرار تولید و صادرات نفت، گاز و مایعات گازی دارد که به طور عمده بر روی توربینها، کمپرسورها، مخازن بهره برداری و فرآورشی، شیرآلات فرایندی و ایمنی صورت می گیرد.

شرکت خدمات مهندسی و تجهیزات صنعتی توربین جنوب وظیفه تعمیر اساسی ماشین‌آلات فرآیندی با قدرت بالای چهار هزار اسب بخار، توربینهای گازی، کمپروسورها، پمپهای انتقال نفت، الکتروموتورها و تجهیزات فرآورشی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب را بر عهده دارد.

کد خبر 238866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =