تحویل 1.3 میلیارد لیتر سوخت به شرکتهای هواپیمایی ایرانی

سوخت تحویلی به شرکتهای هواپیمایی داخلی در سال 93 به بیش از 1.3 میلیارد لیتر رسید.

مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در گفتگو با خبرنگار شانا تصریح کرد: در سالی که گذشت یک میلیارد و 350 میلیون لیتر سوخت هوایی (ATK) به شرکتهای هواپیمایی داخلی تحویل داده شده است.

محمدرضا مظلومی افزود: سوخت تحویلی به ایرلاینهای کشور به ارزش 6 هزار و 720 میلیارد ریال به شرکتهای مختلف هواپیمایی کشور فروخته شده است.

وی،همچنین از تحویل 158 میلیون لیتر سوخت به شرکتهای هواپیمایی خارجی خبر داد و گفت: این مقدار سوخت به ارزش 104 میلیون دلار به ایرلاینهای کشورهای خارجی تحویل شده است.

به گزارش شانا،تامین سوخت برای شرکتهای هواپیمایی در کنار تامین انواع فرآورده نفتی(بنزین، نفت سفید، نفت کوره و نفت گاز) از دیگر مسئولیتهای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی است.

سالانه میلیونها مسافر از طریق خطوط هواپیمایی داخلی و خارجی جا به جا می شوند و این مهم تنها با تامین به موقع ناوگان سوخترسانی شرکت ملی پخش که در فرودگاههای کشور مستقر شده اند، امکانپذیر است.

بدون تردید مراودات شرکت ملی پخش با شرکتهای هواپیمایی مسافر بر در خصوص تامین به موقع سوخت و پرداخت به موقع وجه سوخت از سوی ایرلاینها،      می تواند در ارائه هرچه بهتر خدمات این دو بخش (شرکت ملی پخش و شرکتهای هواپیمایی مسافر بر) موثر تر باشد.

کد خبر 238872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =