زنجانیها بیش از 56 میلیون لیتر فرآورده نفتی مصرف کردند

مصرف انواع فرآورده نفتی منطقه زنجان در فروردین ماه امسال به بیش از 56 میلیون لیتر رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان به خبرنگار شانا،گفت: مصرف فرآورده های نفتی این منطقه در فروردین ماه امسال به 56 میلیون و 688 هزار لیتر رسید.

علی اصغر عباسی سهم بنزین مصرفی این منطقه در بازه زمانی یاد شده را 28 میلیون و 262 هزار لیتر اعلام کرد و گفت: این مقدار از کاهش چهار درصدی مصرف این فرآورده نفتی نسبت به مدت مشابه پارسال حکایت دارد.

وی از مصرف سه میلیون و 748 هزار لیتر نفت سفید در 31 روز نخست امسال خبر داد و افزود: این مقدار در قیاس با فروردین ماه پارسال، 12 درصد کاهش یافته است.

عباسی با اشاره به افزایش دو درصدی نفت گاز مصرفی این منطقه نسبت به مدت مشابه سال گذشته،اظهار کرد: مصرف نفت گاز منطقه زنجان در فروردین ماه امسال، به 23 میلیون و 708 هزار لیتر رسیده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان درباره نفت کوره مصرفی این منطقه نیز یادآور  شد: مصرف این فرآورده نفتی در بازه زمانی یاد شده، با 44 درصد کاهش نسبت به فروردین ماه پارسال، به 970 هزار لیتر رسیده است.

وی همچنین مصرف گازطبیعی فشرده (سی ان جی) این منطقه را در نخستین ماه امسال، 11 میلیون و 108 هزار و 416 متر مکعب اعلام کرد و گفت: مصرف این سوخت پاک در مدت زمان یاد شده نسبت به فروردین 93، سه درصد کاهش یافته است.

به گفته عباسی، مصرف گاز مایع (ال پی جی) منطقه زنجان در 31 روز نخست امسال،با سه درصد کاهش به 1662 تن رسیده است.

وی یادآور شد: در فروردین ماه امسال، 276 هزار و 390 لیتر سوخت هواپیما (ATK) به 15 فروند هواپیما در این منطقه تحویل شده که این مقدار نسبت به مدت مشابه پارسال، 33 درصد افزایش یافته است.

مدیر شرکت ملی پخش منطقه زنجان همچنین از کشف 22 هزار لیتر فرآورده نفت گاز مکشوفه در فروردین ماه امسال خبر داد و گفت: این مقدار نفت گاز هم اکنون به چرخه رسمی توزیع کشور بازگشته است.

کد خبر 239573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =