۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶
  • کد خبر: 239604
رضایی: هنوز هم شانس نخست قهرمانی هستیم

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران عقیده دارد کار سختی مقابل پدیده در مشهد دارند ولی می‌خواهند دست پر از زمین خارج شوند تا در کورس قهرمانی باقی بمانند.

به گزارش شانا ،غلامرضا رضایی مهاجم نفت تهران درباره اوضاع تیمش  پیش از دیدار مقابل پدیده خراسان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر گفت: بعد از 2 هفته‌ای که به دلایل مختلف نتوانستیم پیروز شویم در بازی مقابل ملوان که یک بازی واقعا سخت بود، توانستیم با برد از زمین خارج شویم ، حالا این هفته هم در مشهد با تیم خوب پدیده بازی  داریم، که خوب فوتبال بازی می‌کند و از بازیکنان خوبی هم برخوردار است. من خیلی امیدوارم که  دست پر از میدان سخت مقابل پدیده از زمین بیرون بیاییم و بعد از آن هم فکر ما بماند برای دو بازی آخر در لیگ برتر.

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران درباره این که چند درصد برای تیمش شانس قهرمانی در لیگ برتر قائل است،گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد اما نمی‌توان از نظر درصد، درباره قهرمانی حرف زد زیرا 4 تیم در بالای جدول قرار دارند و رقابت اصلی میان این تیمهاست ولی امیدوارم با تلاش بیشتر بتوانیم سختیهایی را که تا اینجا کشیده‌ایم به بهترین شکل جبران کنیم و در کورس قهرمانی بمانیم تا همه تیم مزد زحماتشان را بگیرند.

رضایی در پاسخ به این سئوال که بی وقت از صدر جدول پایین آمدید، گفت: بله صد در صد حرف درستی است و ما خیلی بد موقع از صدر جدول پایین آمدیم که البته یکی از دلایل آن خستگی ناشی از بازیها بود چون بازیهای آسیایی به ما فشار زیادی وارد کرد و شرایط را برای ما سخت کرد.

 

کد خبر 239604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =