طراحی و پیاده سازی سامانه پایشگر عملیات تولید در نفت و گاز مارون

سامانه POM برای پایش عملیات تولید در شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون طراحی و پیاده سازی شد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، مدیرعامل شرکت نفت و گاز مارون در این باره گفت: سامانه Production Operation Monitoring را می توان از نسل جدید برنامه های پایشی دانست که این شرکت موفق به طراحی و بکارگیری آن شده است.

سید عبدالله موسوی افزود: تعیین ملزومات کالا، خدمات، تعیین کارگروه پیگیری موضوع و ثبت اقدامات آنها، ثبت دوره های یادآوری برای پیگیری موضوعات در جلسات صبحگاهی عملیات، ثبت دستاوردهای کار گروه به عنوان آموخته های سازمان و تهیه گزارشات متنوع و تحلیلی را می توان از ویژگیهای عمده این سامانه برشمرد.

وی همچنین از توسعه سامانه ای دیگر تحت عنوان سامانه مدیریت مصرف کالا خبر داد و گفت: تعیین وضعیت مصرف کالا در کارتابل خصوصی ادارات، مشاهده گزارشات از جمله موجودی کالاهای هر اداره، مغایرت خرید و مصرف کالای ادارات و گزارش ریالی هزینه های خرید به تفکیک ادارات و گروههای کالا از توانمندی های این سامانه جدید است که توسط کارشناسان توانمند شرکت طراحی و نگارش شده است.

شرکت نفت و گاز مارون یکی از شرکتهای بهره برداری تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که راهبری میدانهای نفتی مارون، کوپال و شادگان در گستره ای به وسعت یک هزار و 400 کیلومتر مربع در استان خوزستان را برعهده دارد.

کد خبر 239605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =