استان فارس از قابلیتهای فراوان برای توسعه برخوردار است

رئیس جمهوری با بیان این که استان فارس از مهم‌ترین استانهای کشور در جنوب ایران است، گفت: این استان از استعدادها و قابلیتهای فراوان برای توسعه برخوردار است.

به گزارش شانا، دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری، که امروز (چهارشنبه 9 اردیبهشت ماه) به استان فارس سفر کرده است، در بدو ورود به این استان و در فرودگاه شیراز گفت: در این سفر پروژه‌ هایی که برای استان فارس طی سال ۹۴ و ۹۵ در نظر گرفته شده و در هیئت وزیران در تهران مصوب شده است، به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی افزود: در این سفر مطالبات و نظرات مردم را در خصوص مسائل مختلف خواهیم شنید و امیدواریم این سفر برای استان فارس خیر و برکت داشته باشد.

شایان ذکر است، رئیس جمهوری در ادامه سفرهای مستمر خود به استانهای کشور، صبح امروز در صدر شماری از معاونان رئیس‌ جمهوری و وزرا در قالب شانزدهمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید وارد شیراز شد.

دیدار با روحانیون، علما، سرمایه‌گذاران، برگزیدگان و خانواده شهدا و ایثارگران از جمله برنامه‌ های رئیس‌ جمهوری در این سفر است.

رئیس جمهوری را در این سفر دو روزه محمد نهاوندیان، رئیس دفتر رئیس‌ جمهوری، حسین فریدون، مشاور ارشد رئیس‌ جمهوری و معاونان رئیس‌ جمهوری در امور زنان و خانواده، حقوقی و امور مجلس و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و جمعی از وزرای کابینه، همراهی می‌کنند.

کد خبر 239667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =