فرآورده های نفتی مصرفی خراسان جنوبی به  58 میلیون لیتر رسید

مصرف فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی (بیرجند) در نخستین ماه امسال به 58 میلیون لیتر رسید.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی به خبرنگار شانا،گفت: در 31 روز نخست امسال، 58 میلیون لیتر فرآورده نفتی شامل بنزین، نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره در این منطقه مصرف شده است.

علی اصغر اصغری درباره بنزین مصرفی این منطقه اظهار کرد: مصرف این سوخت در فروردین ماه امسال با 3.5 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه پارسال، به 24 میلیون لیتر رسیده است.

وی درباره مصرف گاز طبیعی فشرده (سی ان جی) فروردین ماه این منطقه نیز اظهار کرد: مصرف این سوخت پاک با هفت درصد افزایش نسبت به مدت مشابه پارسال، به بیش از دو میلیون و 400 هزار کیلوگرم رسیده است که با توجه به سیاستهای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، استفاده از آن در منطقه خراسان جنوبی روند مطلوب و رو به رشدی را تجربه می کند.

به گفته اصغری نفت سفید مصرفی این منطقه در بازه زمانی یاد شده، به چهار میلیون لیتر رسیده است که این مقدار از کاهش 27 درصدی مصرف این سوخت نسبت به مدت مشابه پارسال حکایت دارد.

وی با اشاره به کاهش یک درصدی مصرف نفت گاز منطقه خراسان جنوبی در فروردین ماه امسال  نسبت به مدت مشابه سال پیش، عنوان کرد: مصرف این فرآورده نفتی در فروردین ماه امسال، به 27 میلیون لیتر رسیده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی همچنین از مصرف سه میلیون لیتر نفت کوره در بازه زمانی یاد شده خبر داد و افزود: مصرف این سوخت نیز در قیاس با فروردین ماه 93، با کاهش 36 درصدی همراه شده است.

کد خبر 239668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =