روند گازرسانی به روستاهای کشور شتاب می گیرد

روند گازرسانی به روستاهای کشور با اجرای بند «ق» قانون بودجه شتاب می گیرد.

به گزارش شانا، مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در بازدید از خطوط و تاسیسات گازرسانی شرکت گاز استان خراسان شمالی گفت: بودجه بند «ق» از محل صرفه جویی حاصل از توزیع نکردن نفت کوره و نفت سفید توسط شرکت ملی نفت و صادرات آن در ازای گازرسانی به روستاها تامین می شود.

ناصر ابراهیمی افزود: بر اساس این پروژه، پس از اشتراک پذیری هر خانوار، شرکت ملی نفت برای تامین منابع پروژه های گازرسانی، 70 دلار به ازای هر خانوار به شرکت ملی گاز ایران پرداخت می کند.

وی یادآور شد: در همین راستا ما می توانیم با طراحی و برنامه ریزی خوبی که انجام می دهیم ضمن لحاظ کیفیت، سریعتر به اهداف خود رسیده و مراحل اشتراک پذیری و نصب علمکها را اجرایی کنیم تا در ادامه با توجه به ارزش افزوده بوجود آمده نسبت به پرداخت صورت وضع پیمانکاران اقدام شود.

وی در بازدید از روند گازرسانی به 35 روستای شهرستان مانه سملقان که مسیری بطول 350 کیلومتر است، گفت: روند گازرسانی به روستاهای کشور با اجرای بند «ق» تبصره دو قانون بودجه شتاب می گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی نیز در این بازدید درباره گازرسانی به 35 روستای این استان تاکید کرد: هم اکنون 330 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع با سایزهای مختلف برای گازرسانی به پنج هزار و 120 خانوار این منطقه در حال اجراست.

حسین تقی نژاد اعتبار لازم برای گازرسانی به این روستاها را بیش از 285 میلیارد ریال اعلام و ادامه داد: گازرسانی به این روستاها به شکلی طراحی و انجام شد که پیمانکاران در سه محور بطور همزمان شروع بکار کنند.

به گزارش شانا، مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در این سفر از مراحل گازرسانی به شهر پیش قلعه تا روستای امند که از دورترین روستاهای استان خراسان شمالی است نیز بازدید کرد.

کد خبر 239671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =