انتخاب سرمایه گذار برای طرح زنجیره ای تبدیل گاز به محصولات پتروشیمی

وزارت نفت در فراخوان دوم از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در طرح زنجیره ای تبدیل گاز به محصولات پتروشیمی اسلام آباد غرب دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، وزارت نفت در فراخوانی از کلیه سرمایه گذاران و متقاضیان علاقمند که دارای توانایی فنی، مالی و مدیریتی لازم هستند برای سرمایه گذاری در طرح زنجیره ای تبدیل گاز به محصولات پتروشیمی (GTP/GTO and chains) اسلام آباد غرب دعوت کرد.

در این فراخوان از سرمایه گذاران خواسته شد برای دریافت دستور العمل و شرایط شرکت در فراخوان به نشانه های الکترونیکی (mop.ir)، شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی (shana.ir)، سایت شرکت ملی صنایع پتروشیمی (nipc.ir) یا به صورت مستقیم به معاونت برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت- اداره کل اجرای سیاستهای اصل 44 و برنامه ریزی صنایع پایین دستی واقع در طبقه هشت ساختمان مرکزی قدیم وزارت نفت مراجعه کنند.

به گزارش شانا، طرح زنجیره ای تبدیل گاز به محصولات پتروشیمی (GTP/GTO and chains) با هدف اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری در باره سیاستهای اقتصاد مقاومتی و اصل 44 قانون اساسی و همچنین برای جلوگیری از خام فروشی و ایجاد ارزش افزوده اجرا می شود.

این فراخوان با رعایت مفاد جز 4 از بند پ ماده 3 قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت مصوبه 19 اردیبهشت 1391 مجلس شورای اسلامی که صدور مجوز فعالیت و پروانه بهره برداری برای اشخاص واجد شرایط بخشهای غیر دولتی در عملیات پایین دستی صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشی را از وظایف وزارت نفت تعیین کرده، داده شده است.

 

کد خبر 240028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =