روزآمد کردن دستور عمل نظام پیشنهادها در پالایشگاه نفت اصفهان

روزآمد کردن دستور عمل و روشهای اجرایی،از اولویتهای امسال نظام پیشنهادها و مشارکت شرکت پالایش نفت اصفهان است.

به گزارش شانا، دبیر نظام مشارکت شرکت پالایش نفت اصفهان، با اشاره به اهمیت نظام مشارکت در ارائه طرحها و ایده های کارآمد، گفت: به روز بودن دراین مسیر  برای دریافت پیشنهاد های سازنده و قابل اجرا از سوی کارکنان، همچنین خانواده های آنها،نیازمند ایجاد زیرساختهای نوین و به روز شده است که در زمره اولویتهای امسال قرار داد.

فرشته مشهدی افزود: همچنین پیگیری ایجاد دبیرخانه نظام پیشنهادها به عنوان یک واحد سازمانی در ساختار سازمانی مصوب شرکت، فزایش سرعت بررسی و تصویب پیشنهادهای صرفه جویانه اقتصادی،امکان سنجی استفاده از ظرفیت موجود در نظام پیشنهادها برای تشکیل گروههای حل مساله، امکان سنجی استفاده از ظرفیت موجود در نظام پیشنهادها برای تعریف یکی از مخازن مدیریت دانش با عنوان "ثبت تجربه" را نیز از دیگر اهداف امسال نظام مشارکت پالایشگاه نفت اصفهان برشمرد.

وی با بیان این که از ابتدای فعالیت این پالایشگاه تاکنون یش از ۶۰ هزار پیشنهاد به دبیرخانه نظام پیشنهادهای پالایشگاه اصفهان ارائه شده است، اظهار کرد: از محل اجرایی شدن پیشنهادهای تصویب شد در نظام مشارکت،بیش از ۴۵ میلیارد و ۹۰۲ میلیون و ۸۷۰ هزار ریال سود و صرفه اقتصادی، حاصل شده است.

مشهدی، با تشریح ساختار کنونی نظام پیشنهادهای  شرکت پالایش نفت اصفهات، گفت: در این ساختار مدیر عامل شرکت به عنوان رئیس نظام پیشنهادها، به همراه 6 عضو که از مدیران شرکت هستند و ۶ عضو دیگر که از کارشناسان آن هستند، دبیر نظام پیشنهادها را انتخاب می کنند.

دبیر نظام مشارکت شرکت پالایش نفت اصفهان، با بیان این که هم اکنون ۲۵ تیم تخصصی در ساختار نظام پیشنهادها فعالیت می کنند، ادامه داد: مسئولیت ارجاع برای اقدام کارشناسی، تأیید نهایی و پیگیری تعیین تکلیف پیشنهادها  بر عهده دبیر تیم تخصصی مربوط است.

کد خبر 241271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =