۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
  • کد خبر: 241295
کلاسهای مجازی در مناطق نفتخیز جنوب توسعه می یابد

رئیس آموزش و توسعه نیروی انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: با ایجاد بسترهای لازم در توسعه فناوریهای ارتباطی، برگزاری کلاسهای آموزش مجازی در این شرکت توسعه می یابد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفت خیز جنوب، حمیدرضا ریاحی با بیان این که راه اندازی این کلاسها برای نخستین بار در سطح وزارت نفت اجرا می شود، افزود: به دلیل گستردگی و پراکندگی جغرافیایی مناطق عملیاتی این شرکت، استفاده از روشهای نوین و قابل انعطاف آموزشی در اولویت قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی و اقدامهای لازم برای آماده سازی زیر ساختهای مورد نیاز، همزمان در خصوص ایجاد و گسترش فرهنگ آموزش از راه دور، انتخاب جامعه هدف، تهیه نرم افزارها و محتوای آموزشی اقدام شده و در همین راستا تعداد 319 نفر از کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب دوره های  ICLD، سرپرستی مدیریت، بهداشت عمومی، رانندگی تدافعی، حفاظت اسناد و مدارک را از سال 90 تا 93 بصورت غیر حضوری و مجازی پشت سرگذاشتند.

ریاحی با اشاره  به طرحهای آموزشی آتی در این شرکت، گفت: توسعه نرم افزار مخصوص مدیریت آموزش مجازی (LMS )، تهیه محتوای مخصوص دوره های مدیریتی و نیز ارتقای دوره های آموزش زبان انگلیسی از طرحهایی است که در آینده نزدیک در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب اجرا می شود.

رئیس آموزش و توسعه نیروی انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب افزود: در صورت ایجاد شبکه ارتباطی لازم، قادر خواهیم بود کارکنان و خانواده های آنها را نیز تحت پوشش آموزشهای مجازی قرار دهیم.

کد خبر 241295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =